رسمی؛ ستاره انگلیسی به تاتنهام پیوست

رسمی؛ ستاره انگلیسی به تاتنهام پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - تاتنهام به صورت رسمی، خبر خرید جیمز مدیسون هافبک خلاق لسترسیتی را با مبلغ 40 میلیون پوند اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام در حال ایجاد تغییرات گسترده‌ای در تیمش است. فصل 2022-23 اصلاً فصل به یادماندنی برای اسپرز و هواداران این تیم نبود. آن‌ها تنها 60 امتیاز کسب کردند و در رده هشتم قرار گرفتند تا بدین ترتیب در فصل آینده، جایی در رقابت‌های اروپایی نداشته باشند. اما دنیل لوی توانست آنگه پستکوگلو را به عنوان سرمربی جدید معرفی کند و حالا بعد از قطعی شدن خروج هوگو لوریس در درون دروازه، آن‌های ویکاریو را به خدمت گرفتند.

یکی از پست‌هایی که تاتنهام در فصل پیش مشکل داشت، پست هافبک بازیساز بود و آن‌ها برای حل این مشکل، به دنبال جذب جیمز مدیسون هافبک انگلیسی لسترسیتی رفتند که همراه با تیمش به چمپیونشیپ سقوط کردند و لسترسیتی مجبور به فروش بازیکنانش شد. 

تاتنهام از چند هفته قبل مذاکراتش را با سران لستر آغاز کرد و بعد از به توافق رسیدن با ایجنت مدیسون، پیشنهاد رسمی 40 میلیون پوندی‌اش را برای لسترسیتی ارسال کرد که با موافقت سران این باشگاه روبرو شد. نیوکاسل نیز همچنین علاقه زیادی به مدیسون داشت، اما در نهایت این ستاره انگلیسی با قراردادی 5 ساله به شمال لندن رفت.

4416