رد کردن پیشنهاد بزرگ سعودی‌ها توسط قهرمان فصل 2016 لیگ جزیره

رد کردن پیشنهاد بزرگ سعودی‌ها توسط قهرمان فصل 2016 لیگ جزیره

پایگاه خبری فوتبالی  - جیمی واردی ستاره تیم لسترسیتی که به تازگی با این تیم به دسته پایین تر لیگ انگلیس سقوط کرد، علی رغم اینکه صحبتی بر سر آینده اش در لستر سیتی نداشته است پیشنهاد دریافتی بزرگش را رد کرده است.

به گزارش فوتبالی، جیمی واردی پیشنهاد پیوستن به لیگ عربستان را رد کرده است و خانواده اش نیز با این انتقال موافق نیستند. ستاره سابق تیم ملی انگلیس ممکن است فصل آینده به همراه روباه‌ها در چمپیونشیپ شرکت کند. لسترسیتی فصل گذشته به دسته پایین تر لیگ انگلیس سقوط کرد و امیدوار است تا به سرعت به سطح اول فوتبال انگلیس بازگردد. انزو مارسکا هنوز با جیمی واردی صحبتی راجع به آینده این بازیکن نداشته اما واردی پیشنهاد تیم عربستانی خلیج اف سی را رد کرد. بازیکن انگلیسی فکر معتقد است که انتقال به عربستان سعودی برای خانواده‌اش مناسب نیست. او با وجود اینکه هنوز درباره نقش خود در سطح چمپیونشیپ با سرمربی جدید خود صحبتی نداشته اما بازهم پیشنهاد عربی خود را رد کرده است.

واردی تنها یک سال دیگر با لستر سیتی قرارداد دارد و هفته گذشته مارسکا ادعا کرد که او برای فصل آینده نیز در لستر سیتی باقی خواهد ماند. قهرمان فصل 2016 لیگ برتر انگلیس که موفق شده تا 136 گل را در بالاترین سطح فوتبال انگلیس برای لسترسیتی به ثمر برساند 11 سال است که لباس این تیم را بر تن می‌کند.

2102