توضیحات عجیب قائم مقام استقلال درباره حواشی تمرین این تیم!

توضیحات عجیب قائم مقام استقلال درباره حواشی تمرین این تیم!

پایگاه خبری فوتبالی- حواشی عجیب تمرین استقلال با توضیحات عجیب‌تر یکی از مسئولان این باشگاه همراه شد.

به گزارش فوتبالی، در پی اتفاقات ناپسندی که در جریان تمرین روز گذشته تیم فوتبال استقلال روی سکوهای کمپ ناصر حجازی رخ داد، انتقادات گسترده‌ای علیه مدیران این باشگاه شکل گرفت. هر چند ساعاتی بعد از ماجرا، رسانه باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی نسبت به آن واکنش نشان داد و از دو هواداری که مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند هم توسط جواد نکونام دلجویی شد اما هیچ یک از این اقدامات از شدت انتقاد هواداران کم نکرد.

در همین خصوص علی امیری امشب در برنامه شبهای فوتبالی توضیحاتی داد که کلیات آن در دو جمله خلاصه می‌شود: «ابراز تاسف بابت رخ دادن این اتفاقات» و اینکه «باشگاه استقلال هیچ نقشی در این ماجرا نداشته است».

قائم مقام باشگاه استقلال همچنین توضیح داد: چون بعد از مدت‌ها تمرین در حضور هواداران انجام شد، انتظامات ورزشگاه نتوانستند مدیریت لازم را انجام دهند و افراد متفرقه و غیر مسئول به کنار زمین آمدند.

در ادامه مهدی توتونچی به عنوان مجری برنامه سوال کرد که "چرا این افراد کنار حجت کریمی نشسته بودند؟" و امیری در پاسخ گفت: همه این‌ها به انتظامات برمی‌گردد. اگر دقت کنید به جز آن افراد، کسانی دیگر هم در ردیف بالاتر نشسته‌اند. به هر حال بعد از مدتها درهای محل تمرین به روی هواداران باز شده بود و به همین علت این اتفاقات رخ داد.

واکنش توتونچی به این اظهارات علی امیری هم در نوع خود جالب بود: «انتظار ندارید که هواداران این توضیحات شما را بپذیرند؟» که امیری هم در پاسخ گفت: «مطمئن باشید هیچ چیز را خلاف واقعیت نگفتم و باشگاه نقشی در این ماجرا نداشت.»

6442