گزینه جدید و عجیب استقلال؛ محسن فروزان!

گزینه جدید و عجیب استقلال؛ محسن فروزان!

پایگاه خبری فوتبالی- در شرایطی که تکلیف دروازه استقلال برای فصل جدید هنوز مشخص نیست، یک خبر جدید درباره گزینه احتمالی جانشینی سیدحسین حسینی منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد جواد نکونام برای دروازه تیمش چند نقشه دارد. از جذب یک گلر خارجی گرفته تا بازگرداندن احتمالی سیدحسین حسینی( موضوعی که علی امیری قائم مقام باشگاه استقلال، دیشب در یک گفت و گوی تلویزیونی، احتمالش را رد نکرد)

اما در حالیکه امروز نام بوژیدار رادوشوویچ! دروازه‌بان اسبق پرسپولیس به عنوان گزینه جدید استقلال مطرح شده، شنیده‌های فوتبالی حاکی از آن است که آبی‌ها جدا از مذاکره با دروازه‌بان خارجی، حالا یک گزینه داخلی جدید دارند.

گزینه‌ای بسیار سرشناس به نام محسن فروزان که سابقه بازی در استقلال را دارد و حالا برای بازگشت به این تیم، به آبی‌ها چراغ سبز نشان داده است.

فروزان که تا همین چند وقت دروازه‌بان گل گهر بود، هنوز تیم  جدیدش را انتخاب نکرده و امیدوار است که شرایط برای همکاری مجدد او با استقلال فراهم شود. البته او در یکی دو فصل گذشته، نمایش قابل قبولی در دروازه گل گهر نداشته است.

حالا باید دید جواد نکونام علاقه‌ای به جذب محسن فروزان دارد یا اینکه ترجیح می‌دهد دروازه تیمش را به یک دروازه‌بان خارجی(احتمالا اسپانیایی) بسپرد.

1984