ولخرجی‌های طلایی‌پوشان تمامی ندارد/ سپاهان 2 برابر استقلال به اسدی پیشنهاد داد!

ولخرجی‌های طلایی‌پوشان تمامی ندارد/ سپاهان 2 برابر استقلال به اسدی پیشنهاد داد!

پایگاه خبری فوتبالی- قائم‌مقام باشگاه استقلال مدعی است که سپاهان با ارائه پیشنهاد مالی به‌مراتب بهتر رضا اسدی را هایجک کرده است.

به گزارش فوتبالی، رضا اسدی پس از درخششی که فصل قبل در تراکتور داشت، انتظار می‌رفت در تبریز ماندنی باشد اما او جدا شد تا پای میز مذاکره با دیگر باشگاه‌ها بنشیند. از سپاهان و استقلال به‌عنوان مشتریان اصلی اسدی یاد می‌شد و حالا باشگاه اصفهانی به جذب این مهاجم چهارچوب شناس نزدیک‌تر از رقیب تهرانی است.

حالا علی امیری قائم‌مقام باشگاه استقلال در گفت‌وگویی که با خبرنگاران داشته، صجبت‌های جالبی درباره رضا اسدی مطرح کرده است. آنطور که امیری مدعی شده، استقلال با اسدی بر سر 30 میلیارد تومان به توافق می‌رسد اما سپاهان با پیشنهاد 50 میلیارد تومانی تصمیم این مهاجم را تغییر می‌دهد.

اگر ادعای امیری درست باشد، سپاهان دو برابر استقلال به اسدی پیشنهاد داده و به عبارتی قصد دارد اسدی را 20 میلیارد تومان گران‌تر از قیمت واقعی جذب کند! در حالی که آیین‌نامه جدید نقل‌وانتقالات باشگاه‌ها را موظف کرده به سقف پایبند باشند، بعید به نظر می‌رسد سپاهان آن را رعایت کند چرا که این روزها رقم‌های سنگینی درباره قراردادهای جدید این باشگاه به گوش می‌رسد.

برخی منابع نزدیک به سپاهان می‌گویند این باشگاه فصل گذشته بیش از 500 میلیارد تومان هزینه کرده است که البته صحت و سقم آن از سوی منابع رسمی هنوز تایید نشده است. با این حال روند نقل‌وانتقالاتی سپاهان نشان می‌دهد که ممکن است طلایی‌پوشان تیمی گران‌تر از سال قبل را روانه لیگ بیست‌وسوم بکنند.

حتی اگر سقف تعیین‌شده از سوی فدراسیون فوتبال را کنار بگذاریم و فرض کنیم منبع مالی سپاهان نامحدود و خصوصی است که اینطور نیست، بازهم این پرسش مطرح است که چرا باید 20 میلیارد تومان بیشتر به بازیکنی پرداخت شود که اساسا در اسکواد سپاهان هم جای خالی چندانی برایش وجود ندارد؟ آیا نمی‌شد با 5 یا 10 میلیارد تومان بیشتر اسدی که محصول آکادمی سپاهان بوده را از رفتن به استقلال منصرف کرد؟ 

برای یافتن پاسخ این سوالات باید منتظر واکنش مسئولان سپاهان به صحبت‌های علی امیری ماند. البته به‌شرطی که صلاح بدانند پاسخ بدهند و با گفتن اینکه سیاست‌مان سکوت است، از پاسخگویی طفره نروند.

2509