فرشاد محمدی مهر در انتظار تایید فنی برای عقد قرارداد

فرشاد محمدی مهر در انتظار تایید فنی برای عقد قرارداد

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع سابق مس رفسنجان که فصل گذشته فرصت بازی چندانی در فصل گذشته نداشت، در انتظار تأیید ربیعی برای عقد قرارداد است.

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر فرشاد محمدی‌مهر در جلسات تمرینی ذوب‌آهن حضور دارد، اما با این بازیکن عقد قراردادی صورت نگرفته است.

این در حالی است که سبزپوشان در روزهای اخیر فرایند تمدید قرارداد یا جذب بازیکنان را در دستور کار قرار داده‌اند. منتهی مراتب هنوز خبری از عقد قرارداد با مدافعی که سابقه بازی در ذوب‌آهن را داشته و در سطح لیگ برتر به میدان رفته است، نیست.

نا گفته نماند که محمدی‌مهر فصل گذشته در مس رفسنجان حضور داشت و شاگرد ربیعی بود، اما به دلیل مشکل سربازی چند وقتی از ترکیب این تیم دور شد. این بازیکن در تیر ماه 1401 به تسنیم گفته بود: «من از معافیت تحصیلی استفاده می‌کردم که یک بار پیش از نوروز امسال به مشکل خوردم. مدیران باشگاه تصور می‌کردند که فقط تا شهریور می‌توانم برای مس بازی کنم که این موضوع حل شد و مسئله را به علی علیزاده (معاون فنی باشگاه) گفتم».

با این وجود مدافع  وقت نارنجی‌پوشان فرصت زیادی برای حضور در میدان پیدا نکرد و در دوران حضور ساکت الهامی مسیر خروج از این تیم را در پیش گرفت.

با توجه به دوری از میادین و بازی‌های فوتبال، سرمربی ذوب‌آهن شرط تعیین کرده که در صورت تأیید سطح فنی اجازه عقد قرارداد ذوب‌آهن به وی را خواهد داد.

محمدی‌مهر سابقه بازی در  پارس جنوبی جم، استقلال، ذوب‌آهن و  مس رفسنجان را در کارنامه دارد.

2636