واکنش مدافع اسپانیایی به احتمال انتقالش به بارسلونا

واکنش مدافع اسپانیایی به احتمال انتقالش به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ایوان فرسندا مدافع راست 18 ساله وایادولید نگاه بارسلونا را به خود جلب کرده اما او نمی خواهد فعلا در مورد آینده اش صحبت کند و تمرکزش روی حضور در تیم زیر 21 سال اسپانیا برای بازی امشب مقابل انگلیس در فینال یورو است.

به گزارش فوتبالی، فرسندا با پیشنهادی جدی از جانب بارسلونا مواجه شده است. خودش در مورد اینده اش می گوید :" در حال حاضر تمرکز من روی مسابقات یورو است. روی این مسابقات تمرکز دارم و در پایان بازیها شرایط را بررسی می کنم و با مشورت با باشگاه تصمیم گیری خواهیم کرد. عجله ای نیست چرا که وایادولید هم شرایط خوبی دارد. اول باید روی یورو تمرکز کنم و بعد از آن به آینده فکر خواهم کرد."

فرسندا در آکادمی رئال مادرید رشد کرده است و با درخشش در وایادولید نگاه های باشگاه های مختلفی در ایتالیا و اسپانیا را به خود جلب کرده است. در حال حاضر بارسلونا جدی ترین مشتری این بازیکن است. رقم فسخ قرارداد فرسندا 20 میلیون یوروست اما بارسا در تلاش است تا انتقال را با نیمی از این مبلغ نهایی کند. بارسلونا می داند که زمان در بازار نقل و انتقالات به سرعت می گذرد. آنها پس از تجربه تلخ از دست دادن گولر، بروزوویچ و روبن نوبس نمی خواهند فرصت جذب سایر بازیکنان مورد نظر ژاوی را از دست بدهند.

4125