پیشنهاد هنگفت تیم سعودی استیون جرارد به زاها: 600 هزار پوند در هفته!

پیشنهاد هنگفت تیم سعودی استیون جرارد به زاها: 600 هزار پوند در هفته!

پایگاه خبری فوتبالی – ویلفرد زاها در حال مذاکره با تیم الاتفاق است، تیمی که استیون جرارد به تازگی هدایتش را برعهده گرفته است.

به گزارش فوتبالی، تیم سعودی که به تازگی استیون جرارد را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد به نقل از دیلی میل، پیشنهادی به ویلفرد زاها ارائه داده است که طبق آن این ستاره ساحل عاجی سالی 16 میلیون پوند درآمد خواهد داشت و هفته ای 600 هزار پوند بدون کسر مالیات به حسابش واریز خواهد شد. این گزارش همچنین ادعا کرده است که نمایندگان بازیکن درخواست کرده اند که حقوق ذکر شده 7.5 میلیون پوند دیگر افزایش پیدا کند که توسط باشگاه سعودی رد شده است.

یک منبع نزدیک به این ماجرا گفته است:" اینطورنیست که خزانه بی انتهایی از پول وجود داشته باشد و باج نخواهیم داد."

ستاره ساحل عاجی در حال حاضر بازیکن آزاد است و پس از اینکه قراردادش در یکم جولای با کریستال به پایان رسید حاضر نشد تا قرارداد جدیدی را به ارزش 200 هزار پوند با این تیم به امضا برساند. النصر تیم حال حاضر رونالدو نیز با این بازیکن تماس گرفته است و درباره انتقال احتمالی پرس و جو کرده است اما به دلیل درخواست مالی سنگین او از این معامله کنار کشیده است. جدا از پیشنهادهای تیم‌های سعودی، پاری سن ژرمن، اتلتیکو مادرید، ناپولی، لاتزیو و فنرباغچه نیز به جذب این بازیکن علاقه مند هستند اما هیچکدام این تیم‌ها قادر نخواهد بود تا با مبلغ پیشنهادی تیم‌های سعودی مبارزه کنند.

2102