تور گردشگری منشا در لیگ ایران ادامه دارد

تور گردشگری منشا در لیگ ایران ادامه دارد

پایگاه خبری فوتبالی- ماجراجویی گادوین منشا در لیگ ایران همچنان ادامه دارد و برای ششمین بار با یک تیم ایرانی قرارداد بست.

به گزارش فوتبالی، بعد از ظهر امروز  گادوین منشا با عقدی قراردادی دو ساله رسما به فولاد خوزستان پیوست تا به ماجراجویی در فوتبال ایران ادامه دهد. فولاد خوزستان ششمین باشگاه ایرانی است که منشا با پیراهنش به میدان خواهد رفت.

 اولین تجربه این مهاجم نیجریه‌ای در لیگ برتر ایران با پیکان در سال 95 رقم خورد. منشا سه فصل بی‌نظیر را زیر نظر برانکو ایوانکوویچ سپری کرد و با این تیم تا یکقدمی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا هم پیش رفت. 

او سپس در تصمیمی عجیب نیم‌فصل پیراهن رقیب سنتی قرمزها یعنی استقلال را به تن کرد و پس از آن، برای مدت کوتاهی روانه لیگ امارات شد. منشا در عجمان نتوانست خودش را به خوبی نشان بدهد و دوباره سر از لیگ ایران درآورد. 

این بار مهاجم نیجریه‌ای شاگرد قلعه‌نویی در گل گهر شد. او سپس به دیگر تیم استان کرمان یعنی مس رفسنجان پیوست و عنوان آقای گلی را در این تیم تصاحب کرد. با این وجود در دومین فصل حضورش در رفسنجان نتوانست موفقیت‌های قبلی را تکرار کند و گلزنی برایش به یک طلسم تبدیل شد.

حالا منشا در هفتمین فصل حضورش در فوتبال ایران ماجراجویی جدیدی را آغاز کرده است؛ او این بار چمدانش را به مقصد اهواز بسته و شاگرد علیرضا منصوریان در فولاد شده است. در این سال‌ها منشا حواشی پررنگ‌تری نسبت به فوتبالش داشته اما هر از گاهی توانسته بدرخشد و به کمک تیمش بیاید.

 باید دید او در فولاد دوباره احیا می‌شود یا تفریح این بار در لبِ کارون را به فوتبال ترجیح می‌دهد؟

2509