رزاق‌پور: تراکتوری‌ها برایم شش هزار پیام فرستادند!

رزاق‌پور: تراکتوری‌ها برایم شش هزار پیام فرستادند!

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع چپ سابق تراکتور می‌گوید مجبور به جدایی از این تیم شده است.

به گزارش فوتبالی، سیدابوالفضل رزاق‌پور خرید جدید گل‌گهر در گفتگو با خبرنگار “فوتبالی” در رابطه با تمرینات تیم جدیدش عنوان داشت: «خدا را شکر شرایط تیم خیلی خوب است. در دوران بدنسازی هستیم و تمرینات پر فشاری را انجام می‌دهیم. فشار تمرینات خیلی بالاست ولی کل مجموعه به خوبی کارش را انجام می‌دهد و برای فصل جدید آماده می‌شویم.»

مدافع چپ جدید سیرجانی‌ها سبک کاری سرمربی یونانی این تیم را ساده و در عین حال همراه با دوندگی و جنگندگی توصیف می‌کند: «سال‌هایی که در تراکتور حضور داشتم، با مربیان خارجی خوبی کار کردم که آخرین آن‌ها آقای خمز بود که سبک بازی ایشان فوتبال مالکانه همراه با پرس شدید از بالا بود که طبیعتا تفاوت‌هایی با سرمربی جدیدم دارند. آقای اوزونیدوس هم کارنامه مربیگری قابل قبولی داشته‌اند و مزیتشان کار کردن در خاورمیانه بوده که می‌تواند به ایشان کمک کند زودتر با فوتبال ما آشنا شوند. من مدت کوتاهی است که با ایشان کار می‌کنم ولی در این مدت ایشان دنبال فوتبال ساده همراه با دوندگی و جنگندگی هستند.»

مدافع سابق تراکتور باوجود باقی ماندن یک سال از قراردادش با پرداخت مبلغی از این تیم جدا شد. وی دلیل این اتفاق را چنین توضیح می‌دهد: «از اتفاقاتی که در این چند سال در تراکتور برایم افتاد، شاید بتوانم بدون وقفه یک روز کامل صحبت کنم! قبل از هر چیزی باید اشاره کنم که من به تبریز و تراکتور مدیونم چرا که کمکم کردند خیلی بیشتر شناخته شوم و همین‌جا از همه آن‌ها تشکر میکنم. اما چند نفری مسائلی برایم به‌وجود آوردند که مجبور شدم، جدا شوم. یک سری از مسائل را به خود آقای خمز گفتم تا بدانند حرف‌هایی که بعضی نفرات راجع به رفتن من به ایشان زدند، درست نیست.»

وی ادامه داد: « هر روز یک خبر راجع به من می‌زدند. اول گفتند که آقای خمز مرا نمی‌خواهد و بعد گفتند خودش جدا شد. اگر آقای خمز مرا نمی‌خواست، بعد آخرین بازی به من نمی‌گفت که برای فصل جدید روی تو حساب کرده‌ام. وقتی پول رضایت برای من پرداخت می‌شود، یعنی من پیشنهادات خوبی داشتم. الان نمی‌خواهم نبش قبر کنم چرا که هم خودم و هم تراکتور برای فصل جدید آماده می‌شویم و نیاز به آرامش داریم. از انتخابی که کرده‌ام، شکر خدا راضی هستم. دوست داشتم جایی بروم که با آرامش فوتبال بازی کنم و از لحاظ ورزشی و شخصی پیشرفت کنم. پیشنهاد گل گهر برایم خیلی خوب بود که با مجموعه خوبی که دارند، با آرامش به کارم ادامه دهم.»

مدافع قائمشهری مدعی است شش هزار پیام از طرفداران تراکتور بابت جدایی خود دریافت کرده است: «هواداران تراکتور در این چند سال همیشه به من لطف داشتند. از لحظه‌ای که جدا شدم تا به امروز نزدیک به ۶ هزار پیام محبت آمیز و قدردانی در صفحه شخصی خود داشته‌ام که مرا شرمنده کرده‌اند و امیدوارم لایق محبتشان باشم.»

رزاق‌پور در پایان هدف خود در تیم جدیدش را حضور در جام ملت‌های آسیا می‌داند: «هدف شخصی من این است که به تیم ملی دعوت شوم و جزوی از تیم در جام ملت‌ها باشم. در باشگاه هم فکر می‌کنم، تمامی عوامل دست به دست هم دادند تا تیم خوبی ببندند تا حداقل بتوانیم سهمیه را کسب کنیم و در این راه همه تلاشمان را انجام می‌دهیم که جایگاهی مناسب باشگاه خوب گل گهر کسب کنیم تا انشاا… دل مردم سیرجان شاد شود.»

1997