حمله تند دادستان به مدافع سابق منچسترسیتی

حمله تند دادستان به مدافع سابق منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - بنجامین آینا، دادستان انگلیسی به بنجامین مندی حمله کرد، مدافعی که منچسترسیتی برای خریدنش در سال 2017 مبلغ 57 میلیون یورو پرداخت و در ژآنویه 2023 مدعی شد که در پرونده شش تجاوز و یک آزار جنسی، باید بی گناه دانسته شود.

به گزارش فوتبالی، دادستان با حمله به بنجامین مندی گفت که وقتی قربانیان وی با عبارت "نه" به او پاسخ می دادند، با بی توجهی او مواجه می شدند چرا که "از نظر متهم باید هر چه که می خواهد را به دست بیاورد."

دادستان در دادگاه مربوط به تجاوز جنسی از جانب بنجامین مندی گفته است:" این شخص، ثروت و جایگاه اجتماعی داشته و به زنانی دسترسی داشته که در مجاورت او بوده اند. او عادت داشته که همیشه زنان به او پاسخ مثبت بدهند اما وقتی که زنان به او پاسخ منفی می دادند، واکنش دیگری داشته است. چنین شخصی نمی توانسته پاسخ منفی را بپذیرد.  برای او احساسات یا دیدگاه زنانی  اهمیت نداشته که با او موافق نبوده اند."

البته پس از این صحبت ها، استیون اورت قاضی پرونده به هیئت منصفه گفته است که نباید حکم خود را بر اساس مسائل اخلاقی بدهند چرا که این یک دادگاه اخلاقی نیست. قاضی به شش مرد و شش زن حاضر در هیئت منصفه گفته است:" در مورد رفتار آقای مندی با زنان چیزهایی گفته شد. به یاد داشته باشید که این یک دادگاه حقوقی است و نه یک دادگاه اخلاقی. اگر به این نتیجه رسیدید که با سبک زندگی آقای مندی موافق نیستید، دلیلی ندارد که علیه او حکم بدهید."

مندی از زمان اتهام از باشگاه منچسترسیتی کنار گذاشته شد و اخیرا با اتمام قراردادش از این تیم جدا شده است.

4125