ششمین مهره مشترک بین سه ضلعی پرافتخار

ششمین مهره مشترک بین سه ضلعی پرافتخار

پایگاه خبری فوتبالی- مسعود ریگی هافبک فصول اخیر تیم‌های استقلال و سپاهان به پرسپولیس پیوست تا به ششمین بازیکن مشترک این سه تیم بدل شود.

به گزارش فوتبالی، مسعود ریگی یکی از بی‌حاشیه‌ترین بازیکنان فوتبال ایران در طی چند سال اخیر است. او بعد از نمایش خیره‌کننده در شهرخودرو به استقلال پیوست تا در این تیم به مدت ۲ سال به میدان برود که خروجی آن، ۷۶ بازی، یک گل و سه پاس گل بود.

او در سپاهان هم دو فصل بازی و با سرمربیانی چون محرم نویدکیا و ژوزه مورایس کار کرد. او برای قلب تپنده نقش جهان ۵۷ مرتبه به میدان رفت و آمار یک گل و دو پاس گل را خلق کرد. 

مسعود ریگی اولین بازیکنی نیست که پیراهن هر یک از سه تیم پرافتخار ایران را بر تن می‌کند اما در طی ۹ فصل اخیر این اتفاق هرگز برای هیچ بازیکن دیگری رقم نخورده بود و آخرین بار برای فرزاد حاتمی که به یکی از مارکوپلوهای فوتبال ایران شهرت دارد با انتقالش به پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ سیزدهم رقم خورد. 

ضمن اینکه به جز حاتمی، سید مهدی سیدصالحی، محمدرضا مهدوی و داوود سیدعباسی دیگر نفراتی هستند که بعد از آبی‌پوش شدن و حتی زردپوش شدن، حضور در پرسپولیس را هم تجربه کردند! برخلاف این ۵ نفر الونگ الونگ مدافع کامرونی در ابتدا به عضویت پرسپولیس درآمد و سپس سر از اصفهان درآورد و در انتها هم استقلالی شد.

گزارش از جواد حامدنیا/ پایگاه خبری فوتبالی

۹۰۹۸