ادعای عجیب درویش درباره هوادار متمول پرسپولیس

ادعای عجیب درویش درباره هوادار متمول پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره هوادار متمول این تیم و کمک‌های مالی‌اش ادعایی عجیب مطرح کرد.

به گزارش فوتبالی، برکناری کریم باقری از پرسپولیس یکی از عجیبترین خبرهای پیرامون این باشگاه بود که کمتر کسی انتظار شنیدنش را داشت. در همین باره شایعاتی پیرامون اینکه این تصمیم در خارج از باشگاه و توسط یک هوادار متمول گرفته شده مطرح شد و مصاحبه جنجالی امیر عابدینی هم باعث تقویت این شائبه شد: «شخصی از ونکوور به درویش دستور داده که باقری نباشد. حالا مشخص می‌شود که آقای درویش اصلاً مدیر نیست. آقای درویش برای ایشان به دلیل یکسری از مسائل احترام قائل است و حرفش را می‌خواند.»

در همین باره رضا درویش امروز در برنامه ورزش و مردم این موضوع را تکذیب کرد: «چنین چیزی امکان پذیر است؟ اولا باید از آقای عابدینی بابت سالها علاقه به پرسپولیس تشکر کنم. رشته این صحبتها را بگیرید متوجه میشوید مشکلشان با جایی دیگر است. چطور ممکن است که کسی به خاطر اینکه کمک مالی به تیم میکند در امور فنی هم دخالت کند؟»

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه صحبتهایش به کمکهای این فرد به باشگاهش اشاره کرده است: «ایشان بیشتر در ساختار باشگاه به ما کمک می کند. کمتر کسی پیدا میشود که 200 هزار یورو تجهیزات فیزیوتراپی ایشان خریداری کرد و فرستاد به ورزشگاه شهید کاظمی. در حال حاضر مجهزترین مجموعه فیزیوتراپی را باشگاه پرسپولیس در اختیار دارد.»

درویش در پاسخ به این سوال مجری که در ازای این خدمات از شما چه می‌خواهد پاسخ عجیبی داد: «ایشان هیچ چیز از ما نمی‌خواهد جز سربلندی پرسپولیس! او به جز پرسپولیس به هیچ چیز فکر نمی کند.»

تکذیب درویش درباره ماجرای برکناری کریم باقری و ارتباط آن با هوادار متمول پرسپولیس در حالی صورت گرفت که امیر عابدینی در مصاحبه‌اش جملاتی را به نقل از همان هوادار مطرح کرده بود: «خودم با آن فرد که در ونکوور زندگی می‌کند، تماس گرفتم. به من گفت ما کریم باقری را نمی‌خواهیم. گفتم شما کی هستی؟ مدیرعاملی یا رئیس هیأت مدیره؟ گفت پول بازیکن پرسپولیس را می‌دهم، ناهارشان را می‌دهیم! پس حق دارم تصمیم بگیرم. او به من گفت نمی‌گذارم کریم باقری بماند.»

ناگفته نماند که رضا درویش در پایان صبحت‌های امروز خودش کنایه‌ای جالب به امیر عابدینی زد و گفت: «به همین آقایانی که انتقاد می‌کنند بگویید مقداری پول به پرسپولیس قرض بدهند آنوقت ببینید چند نفر پیدا می‌شوند این کار را بکنند.»

6442