فداکاری هافبک هلندی برای پیوستن به میلان

فداکاری هافبک هلندی برای پیوستن به میلان

پایگاه خبری فوتبالی - تیانی رایندرس فقط یک قدم  تا پیوستن به میلان فاصله دارد و به نظر می رسد که این انتقال نهایی شده باشد.

به گزارش فوتبالی، میلان برای خرید رایندرس دو پیشنهاد به آلکمار داده بود که بالاخره به نظر می رسد که پیشنهاد سوم آنها موفقیت آمیز بوده است.  منابع مختلف گزارش داده اند که میلان برای خرید این هافبک هلندی 20 میلیون یورو به علاوه پاداش خواهد پرداخت. در حال حاضر جزئیات نهایی شده است و احتمالا رایندرس روز دوشنبه به ایتالیا سفر می کند تا تست پزشکی را پشت سر بگذارد. این بازیکن سالی 1.7 میلیون یورو در میلان دستمزد خواهد گرفت. 

رایندرس به پنجمین خرید فصل میلان در نقل و انتقالات تابستانی تبدیل خواهد شد. در حقیقت رایندرس در آلکمار سالی سه میلیون یورو دستمزد می گرفت اما برای حضور در میلان فداکاری کرد و حاضر شد که دستمزدش را به شکل قابل توجهی کاهش بدهد تا به مسیر انتقال، سرعت ببخشد. 

این هافبک 24 ساله تا کنون در تیم ملی بزرگسالان هلند بازی نکرده است اما درخشش او در آلکمار باعث شده بود تا باشگاه های مختلفی به دنبالش باشند. او حالا با گام بزرگی که به سوی سری آ برداشته می تواند خودش را بیش از پیش به فوتبالدوستان دنیا بشناساند و آینده بزرگ تری را برای خود رقم بزند.

4125