وعده سر خرمن خروجی‌ها؛ یک روز افشا می‌کنم!

وعده سر خرمن خروجی‌ها؛ یک روز افشا می‌کنم!

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از جملات پرکاربرد در ادبیات فوتبال ایران جمله‌ای است که در فصل نقل و انتقالات می‌شنویم.

به گزارش فوتبالی، وقتی یک بازیکن با باشگاهش به توافق نمی‌رسد و به باشگاه جدیدی می‌رود. در چنین مواقعی بازیکن پس از امضای قرارداد با تیم جدید، برای خداحافظی با هواداران تیم قدیمی، از یک سری جمله‌های کلیشه‌ای و شبیه به هم استفاده می‌کند. 

جملاتی مثل: «امیدوارم یک روز بتوانم از پشت پرده‌ها بگویم.» یا «همه می‌دانند چه اتفاقاتی افتاد.» یا «می‌خواستم بمانم اما نگذاشتند.» در اغلب این اتفاقات، عدم توافق بر سر مسائل مالی باعث جدایی بازیکنان می‌شود اما بازیکنان برای این که ذهنیت هواداران را عوض کنند سعی می‌کنند خودشان را در جایگاه فردی که مورد ظلم قرار گرفته نشان بدهند. 

آخرین نفری که از این فرمول استفاده کرد عیسی آل کثیر بود. مهاجم سابقا پرسپولیسی که به دلیل عدم موافقت باشگاه پرسپولیس با پیشنهاد مالی‌اش به سپاهان رفت اما حالا در صفحه شخصی‌اش خطاب به طرفداران پرسپولیس نوشت: «به امید روزی که برای شما هواداران شفاف‌سازی کنم.»

 قبل از او مرتضی تبریزی مهاجم فصل گذشته گل‌گهر سیرجان که به آلومینیوم رفته هم استوری مشابهی گذاشته بود. او نوشته بود: «ممنونم از همه مردم خوب سیرجان که بابت محبتی که به من داشتن. یک سری اتفاقاتی افتاد امسال که در موردش بعدا حرف می زنم.» این اتفاق سال‌هاست در فوتبال ایران می‌افتد و جالب این که یک مورد، حتی یک مورد از این وعده‌های افشاگری به مرحله عمل نرسیده است. چون اصولا چیز قابل ذکری پشت این وعده‌ها نیست و فقط یک دلجویی ساده و کم‌هزینه است. جالب اینجاست که حنای این افشاگرهای نترس! مدت‌هاست برای فوتبالدوستان رنگی ندارد و هیچ کس اصراری برای روشن شدن این رازها ندارد!

1359