رسمی؛ ستاره سابق آرسنال به کاردیف پیوست

رسمی؛ ستاره سابق آرسنال به کاردیف پیوست

پایگاه خبری فوتبالی – آرون رمزی، کاپیتان ولز و ستاره سابق آرسنال با قراردادی دو ساله، به کاردیف، باشگاه دوران کودکی‌اش بازگشت.

به گزارش فوتبالی، رمزی به عنوان یک نوجوان، 22 بازی را برای کاردیف انجام داد و 6 ماه دیگر هم در سال 2011 از آرسنال به صورت قرضی به این تیم پیوست و همچنان به عنوان جوانترین بازیکن تاریخ ترکیب این تیم شناخته می‌شود.

او در سال 2008 با کاردیف در مسابقات جام حذفی انگلیس شرکت کرد، سه بار در این مسابقات به همراه آرسنال قهرمان شد، در لباس یوونتوس توانست یک سری‌ آ و یک کوپا ایتالیا را به دست بیاورد و قبل از پیوستن به تیم نیس فرانسه، در دوره قرضی اش در تیم رنجرز اسکاتلند در جام حذفی اسکاتلند به قهرمانی رسید. 

رمزی بیش از 350 بازی برای آرسنال به انجام رساند و با این تیم در فینال لیگ اروپا حضور یافت و با رنجرز و تیم ملی ولز در دو دوره مسابقات اروپایی و یک دوره جام جهانی شرکت کرد.

رمزی در مصاحبه با سایت کاردیف گفت:" این که در نهایت دوباره به اینجا بازگشتم حس فوق‌العاده ای دارد. همیشه می‌دانستم یک روز به اینجا بازخواهم گشت و الان زمان بسیار خوبی برای آن است. اینکه به پیش خانواده‌ام برگشتم و افراد آشنایی اینجا می‌بینم عالی است، در نتیجه بسبار خوشحالم که به اینجا برگشته ام. فصل گذشته خیلی کنارشان نبودم پس برایم مهم بود که پیششان برگردم."

2102