رقم باورنکردنی قرارداد ناکام ترین بازیکن استقلال!

رقم باورنکردنی قرارداد ناکام ترین بازیکن استقلال!

پایگاه خبری فوتبالی- هر چقدر سجاد شهباززاده، به لحاظ فنی، فصل کابوس‌واری را در استقلال پشت سر گذاشت اما به لحاظ مالی، سالی که گذشت، سال خوبی برای این بازیکن بوده است.

به گزارش فوتبالی، سجاد شهباززاده که اولین خرید استقلال در نقل و انتقالات سال گذشته بود، به ناکام‌ترین بازیکن این تیم تبدیل شد. او به عنوان مهاجم تخصصی در طول فصل، حدود 470 دقیقه به میدان رفت اما حتی یک گل هم نتوانست برای تیمش به ثمر برساند. در این بین گل نکردن دروازه خالی نساجی در بازی برگشت مقابل این تیم به یکی از عجیب ترین صحنه‌های فوتبال او تبدیل شد که هرگز از حافظه هواداران استقلال پاک نخواهد شد و شاید اگر آن توپ گل می‌شد، جام قهرمانی لیگ برتر به تیم دیگری می‌رسید.

اما جالب است بدانید این بازیکن که به معنای واقعی کلمه هیچ تاثیری در نتایج استقلال نداشته، قراردادی به مبلغ پایه 12 میلیارد تومان داشته که 3 میلیارد و 700 میلیون هم به عنوان آپشن به آن اضافه شده که بخشی از آن، فعال نشده است. 

احتمالا به دلیل همین رقم قرارداد بالا بوده که از مدتها قبل وقتی بحث قطع همکاری استقلال با شهباززاده مطرح شده بود، او به باشگاه خبر داد که حاضر به جدایی نیست و می‌خواهد به همکاری‌اش با آبی‌ها ادامه دهد.

6442