نه تراکتور و نه ملوان؛ مقصد اکبر ایمانی کجاست؟

نه تراکتور و نه ملوان؛ مقصد اکبر ایمانی کجاست؟

پایگاه خبری فوتبالی - اکبر ایمانی برای ادامه فوتبال خود چه تصمیمی خواهد گرفت؟

به گزارش فوتبالی، ابتدای فصل گذشته بود که اکبر ایمانی با رسیدن به سن ۳۰ سالگی با وجود قرارداد با تراکتور تصمیم گرفت خدمت سربازی خود را پشت سر بگذارد و به همین دلیل راهی ملوان شد.

با این حال این اتفاق برای ایمانی خوب پیش نرفت و هافبک سابق تراکتور با دست و پنجه نرم کردن با مصدومیت‌های متعدد، به جز چند هفته ابتدایی، ادامه لیگ را از دست داده و بیشتر اوقات حتی در لیست بازی‌های شاگردان مازیار زارع هم قرار نمی‌گرفت.

همین مصدومیت‌ها باعث شده تا ایمانی شرایط بدنی خوبی نداشته باشد و شنیده می‌شود به همین دلیل مهدی تارتار سرمربی جدید انزلی‌چی‌ها قصد حفظ این بازیکن را ندارد.

تصمیمی که باعث می‌شود باتوجه به باقی ماندن دوران سربازی، این هافبک ۳۱ ساله برای ادامه خدمت خود به پادگان برود. موضوعی که باعث خواهد شد ایمانی دور از فوتبال باشد و به همین دلیل گویا وی تصمیم تازه‌ای گرفته است.

آن‌طور که شنیده می‌شود هافبک سابق تراکتور در صورت قبولی در آزمون دکترا و ادامه تحصیل می‌تواند ایست خدمتی داشته باشد و برای این کار باتوجه به قراردادی که با تراکتور دارد، باید به این تیم بازگردد یا رضایت تی‌تی‌ها را برای ادامه فوتبال خود در تیمی دیگر جلب کند.

باوجود اینکه پاکو خمز صرفا یک هافبک دفاعی یعنی صفا هادی را بین نفرات خود دارد ولی باتوجه به پر بودن لیست بزرگسال تراکتور و لزوم جذب مهاجم در این تیم به نظر نمی‌رسد خمز راضی به از دست دادن یک سهمیه خود برای ایمانی باشد.

همه این موارد باعث شده تا اکبر ایمانی روزهایی برزخی را پشت سر بگذارد و باید دید درنهایت تکلیف وی برای لیگ بیست‌وسوم چگونه خواهد بود؟

1997