پاسخ محمد محبی به ادعای امیری، قائم مقام مستعفی باشگاه استقلال و حمله او به حجت کریمی

پاسخ محمد محبی به ادعای امیری، قائم مقام مستعفی باشگاه استقلال و حمله او به حجت کریمی

پایگاه خبری فوتبالی- محمد محبی بعد از مدتی سکوت به اظهارات یکی از مقامات سابق باشگاه استقلال پاسخ داد.

به گزارش فوتبالی، چندی پیش بود که علی امیری قائم مقام پیشین باشگاه استقلال در یک گفت و گوی تلویزیونی درباره آخرین وضعیت محمد محبی اعلام کرد این بازیکن با انتشار یکسری مطالب در فضای مجازی و انداختن توپ به زمین مدیریت باشگاه، فرار رو به جلو می‌کند.

محبی که چند روزی است به روستوف روسیه پیوسته و تا به حال واکنشی به این موضوع نداشته، دیشب در برنامه فوتبال برتر به این اظهارات پاسخ داد. او ضمن اینکه در بخش اول صحبتش به لغو توافق دو باشگاه استقلال و سانتاکلارا به خاطر عدم پرداخت 140 هزار یورو بابت انتقال قرضی‌اش اشاره کرد، در ادامه این را هم گفت که باشگاه استقلال تا 10 خرداد فرصت داشته‌ با پرداخت 600 هزار یورو رضایتنامه او را بگیرد اما در این باره هم اقدامی انجام نشده است: «من به مدیران گفتم که تا چند روز بعد از فینال جام حذفی فرصت دارید با 600 هزار یورو مرا جذب کنید. از طریق مدیر برنامه ام قبل از بازی نساجی در جام حذفی به آقای حجت کریمی این موضوع را تاکید کردم و خواستم مذاکرات را جدی بگیرند. دوست داشتم بمانم. چند مرتبه تذکر دادم و هر بار اعلام آمادگی کردند اما در عمل کاری نکردند.»

او همچنین با بیان اینکه اوضاع نابسامان دوران مدیریتی حجت کریمی، باعث جدایی‌اش از استقلال شده، پاسخی کوتاه به اظهارات علی امیری داد: «مصاحبه اخیر آقای نکونام حال و روز استقلال را نشان داد. طول فصل صحبتی نکردم که حاشیه درست نشود. خدا را گواه می‌گیرم که یکی از اعضای باشگاه به مدیر برنامه‌ام گفته بود پول آب معدنی نداریم اما برخی آقایان از آن طرف مصاحبه می‌کردند که محمد محبی فرار رو به جلو می‌کند.»

این ستاره ملی پوش این را هم گفت که چند پیشنهاد را به خاطر استقلال رد کرده و منتظر بوده تا توافق با باشگاه پرتغالی انجام شود اما وقتی دیده قرار نیست این اتفاق بیفتد به آخرین پیشنهادش که روستوف بوده جواب مثبت داده است: «مدت زیادی منتظر ماندم که مدیران استقلال کاری انجام دهند اما ندادند. بیشتر از این نمی‌توانستم صبر کنم. چند پیشنهاد خارجی خوب داشتم و اگر دنبال این بودم که تیمم را عوض کنم طی یک هفته این کار را می‌کردم اما منتظر ماندم و روستوف آخرین شانسم برای فصل بعد بود که مجبور نشوم با سانتاکلارا در دسته پایین‌تر بازی کنم.»

6442