جنگ دو دروازه‌بان در تیم سیرجانی؛ فروزان یا اخباری، کدام فیکس می‌شوند؟

جنگ دو دروازه‌بان در تیم سیرجانی؛ فروزان یا اخباری، کدام فیکس می‌شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی- محسن فروزان دروازه‌بان فصل گذشته گل گهر در این تیم ماندنی شد تا تیم سیرجانی در قاب دروازه‌اش شانس استفاده از دو دروازه‌بان باتحربه را داشته باشد. 

به گزارش فوتبالی، گل گهر که فصل گذشته را با امیر قلعه‌نویی آغاز کرد و در ادامه راه به علت حضور سرمربی‌اش در راس کادرفنی تیم ملی با سعید الهویی به کار ادامه داد حالا برای لیگ بیست‌وسوم سرمربی سرشناس یونانی را استخدام کرده که شاید نامش به راحتی تلفظ  نشود "مارینوس اوزونیدیس". 

گل گهری‌ها که هم اکنون در ترکیه به سر می‌برند تا خود را آماده حضور قدرتمندانه در پنجمین فصل حضورشان در لیگ برتر کنند از چندین بازیکن جدید رونمایی کرده‌اند که به گفته مسئولان این باشگاه سیرجانی همگی بنا بر نظر سرمربی تیمشان جذب شده‌اند؛ از مهدی ممی‌زاده، پدیده فصل گذشته صنعت نفت تا ابوالفضل رزاق‌پور، مدافع تراکتور و علیرضا کوشکی و وحید بوهمدان و البته از همه مهمتر محمدرضا اخباری. پسر تراکتوری‌ها که بعد از کلی حواشی از این تیم جدا شد و با دست رد زدن به پیشنهاد استقلال راهی گل گهر شد.

از آنجا که عملکرد نه چندان مطلوب فروزان در هفته‌های پایانی در قاب دروازه سرمه‌ای پوشان سبب شده بود تا همه او را به درهای خروج این باشگاه نزدیک بدانند و اکبر منادی را در این تیم ماندگار بدانند اما سرمربی این تیم و مدیریت باشگاه تغییر عقیده داده‌اند و تصمیم بر نگه‌داشتن فروزان گرفته‌اند تا بتوانند با این راه برای اخباری رقیب بتراشند و به نوعی سطح کیفی هر دو دروازه‌بان را بالا ببرند.

با توجه به جدایی اکبر منادی دروازه‌بان دوم فصل قبل گل گهر که به تازگی راهی ملوان شده تا در قاب دروازه این تیم شمالی قرار بگیرد و دوباره احیا شود حالا تیم سیرجانی صاحب دو دروازه‌بان باتجربه است و بی‌شک رقابت اخباری و فروزان برای قرار گرفتن در قفس توری دروازه گل‌گهری‌ها تماشایی خواهد بود و از همین رو اوزونودیس کار چندان راحتی را برای انتخاب گلر شماره یک تیمش نخواهد داشت.

گل گهر در فصل گذشته در بعد دفاعی اصلاً عملکردش جالب نبود و با ۳۶ گل خورده فصل عجیبی را پشت سر گذاشت و حالا باید درصدد ترمیم این پاشنه آشیل خود هم باشد. 

اخباری که در فصل گذشته ۲۷ مرتبه در قفس توری تی‌تی‌ا ایستاد و توانست ضمن دریافت ۲۹ گل، ۱۳ بار دروازه‌اش را جلوی حریفان تراکتور بسته نگه دارد آمارش در مقایسه با فروزان بهتر است؛ محسن فروزانی که در ۲۰ مسابقه تیم سیرجانی در لیگ ۲۲ به میدان رفت و تنها ۶ کلین شیت را به ثبت رساند. حال باید تا نخستین جدال گل گهر در لیگ بیست‌وسوم صبر کنیم و ببینیم سرنوشت دروازه این تیم به چه شکل خواهد بود. 

9098