مشخص شدن تیم جدید بنجامین مندی پس از رفع اتهام آزار جنسی

مشخص شدن تیم جدید بنجامین مندی پس از رفع اتهام آزار جنسی

پایگاه خبری فوتبالی - بنجامین مندی مدافع چپ 29 ساله از تیم جدید خود رونمایی کرد. این بازیکن با بسته شدن پرونده آزار جنسی خود، با خیال راحت می تواند به فوتبال برگردد.

به گزارش فوتبالی، ملی پوش فرانسوی رسما با باشگاه لوریان قراردادی به مدت دو سال امضا کرد آن هم در حالی که بیش از دو سال است که به اتهام آزار و تجاوز جنسی، بازی نکرده است. هفته گذشته بنجامین مندی از اتهاماتش تبرئه شد و به همین خاطر باشگاه فرانسوی با او قرارداد بست. 

دفاع چپ فرانسوی در شش سال اخیر با منچسترسیتی قرارداد داشت اما حالا به بازیکن آزاد تبدیل شده است. وی به علت مصدومیت های مداوم در سیتی دوران خوبی نداشت و پس از اتهام تجاوز کلا از ترکیب تیم انگلیسی کنار گذاشته بود. مندی پیش از حضور در انگلیس در المپیک مارسی با هدایت مارسلو بیلسا  خوش درخشیده بود و با موناکو قهرمان لیگ فرانسه در سال 2017 شده بود. مندی قراردادی دو ساله با باشگاه لوریان به امضا رساند و حالا تلاش خواهد کرد تا دوباره به بهترین سطح فوتبالش برگردد و پس از موفقیت در پروسه قضایی به دنبال احیای مسیر فوتبالش خواهد بود. این بازیکن اولین بازی رسمی خود در لیگ فرانسه را در مقابل پی اس جی در پارک دو پرنس خواهد داشت.

4125