عجیب‌ترین انتقال فصل؛ از لیگ آزادگان به لیگ قهرمانان آسیا

عجیب‌ترین انتقال فصل؛ از لیگ آزادگان به لیگ قهرمانان آسیا

پایگاه خبری فوتبالی – یکی از خاص‌ترین نقل و انتقال‌های تابستانی فوتبال ایران، جدایی مجتبی مقتدایی مدافع فصل گذشته نفت مسجدسلیمان، از این تیم و حضور او در تیم استقلال دوشنبه در تاجیکستان است.

 به گزارش فوتبالی، این مدافع ۲۷ ساله در شرایطی که به نظر می‌رسید همراه نفت مسجدسلیمان در لیگ آزادگان در فصل آینده شرکت کند، حالا نه تنها لژیونر شده بلکه به تیمی رفته که فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و مقتدایی به جای بازی در لیگ یک ایران، در بالاترین تورنمنت قاره شانس بازی پیدا خواهد کرد.

پست تخصصی این بازیکن دفاع راست است. دقیقا همان پستی که وحدت هنانوف تاجیک در آن بازی می‌کند. هنانوف با بازی در همین پست در استقلال دوشنبه چشم پرسپولیسی‌ها را گرفت و به این تیم آمد. 

با این انتقال، مقتدایی فرصتی به دست آورده که بازیکنان تیم‌های لیگ برتری مثل استقلال تهران و گل‌گهر سیرجان از آن بی‌بهره‌اند. فرصت بازی در لیگ قهرمانان آسیا. در واقع اتفاقی که افتاده این است که بازیکنان تیمی که در لیگ برتر فصل گذشته سوم شدند نمی‌توانند در آسیا بازی کنند اما بازیکنی که تیمش به لیگ یک سقوط کرد با این انتقال در معتبرترین رقابت فوتبالی آسیا حضور خواهد داشت و چه بسا با تیمش در مقابل یکی از نمایندگان ایران قرار بگیرد.

1359