مدافع سابق پرسپولیس به کرمان رفت؛ سال‌های دور از اوج

مدافع سابق پرسپولیس به کرمان رفت؛ سال‌های دور از اوج

پایگاه خبری فوتبالی - علیرضا ابراهیمی دو سال پس از این که با آرزهای بزرگ به پرسپولیس پیوست، راهی تیم مس کرمان شد تا در لیگ یک بازی کند. 

به گزارش فوتبالی، مدافع خوش قد و بالای کرمانی در مرداد 1400 به عنوان اولین خرید تابستانی پرسپولیس معرفی شده بود. او که 3 فصل درخشان را در گل‌گهر سیرجان پشت سر گذاشته بود با گل‌هایی که با پیراهن این تیم به پرسپولیس زده بود چشم یحیی گل‌محمدی را گرفت و به پرسپولیس پیوست. او آرزوهای بزرگی با پرسپولیس داشت اما اوضاع اصلا بر وفق مرادش پیش نرفت.

 او در فصلی پرسپولیسی شده بود که این تیم مشکلات زیادی داشت. چند بازیکن اصلی مثل علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی و محمد حسین کنعانی‌زادگان تیم را ترک کرده بودند. علیرغم تلاش زیاد پرسپولیس در آن فصل مقهور نمایش‌های خوب استقلال و امتیازگیری خوب این تیم شد و به مقامی بهتر از نایب قهرمانی نرسید. 

ابراهیمی اما حتی در این تیم نتوانست جایی برای خودش دست و پا کند. او فقط در 11 بازی لیگ و یک بازی جام حذفی برای پرسپولیس به زمین رفت که در بیشتر آنها هم از روی نیمکت ذخیره‌ها وارد زمین شد. هم ابراهیمی و هم پرسپولیس متوجه شدند ادامه همکاری با نفع دو طرف نیست و به همین دلیل ابراهیمی با یک توافق دوطرفه از پرسپولیس رفت و به نساجی مازندران پیوست. او در نساجی فرصت بیشتری برای بازی کردن داشت اما پس از انتخاب سید مهدی رحمتی برای سرمربیگری نساجی، متوجه شد در قائم‌شهر هم به پایان خط رسیده است. امروز خبر رسید ابراهیمی به تیم شهر زادگاهش یعنی مس کرمان برگشته است. او قبلا دو فصل دیگر (یک سال لیگ برتر و یک سال لیگ آزادگان) برای مس بازی کرده بود و حالا در 33 سالگی بار دیگر نارنجی‌پوش شده است.

1359