عکس؛ تکل خشن مدافع منچستریونایتد که باعث درگیری با آرسنالی‌ها شد

عکس؛ تکل خشن مدافع منچستریونایتد که باعث درگیری با آرسنالی‌ها شد

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد امروز در یک بازی دوستانه منچستر یونایتد و آرسنال به مصاف هم رفتند و در این بازی در نهایت شیاطین سرخ موفق شدند با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسند.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان معمولا در بازی های دوستانه سعی می کنند که با آرامش بیشتری بازی کنند و با خطا های خشن بازیکنان حریف را دچار دردسر و مصدومیت نکنند. اما بازی آرسنال و منچستر یونایتد همیشه پر تنش است و در بازی های دوستانه هم می بینیم که بازیکنان دو تیم بر هم سخت می گیرند.

در بازی اخیر لیساندرو مارتینز در دقیقه ۴۲ بازی روی پای بوکایو ساکا یک خطای خشن انجام داد و از داور بازی کارت زرد دریافت کرد. مارتینز که مدافع وسط آرژانتینی منچستر یونایتد است، پس از این خطا با واکنش تند بازیکنان آرسنال از جمله بوکایو ساکا و مارتین اودگارد روبرو شد و در این بازی دوستانه یک درگیری شکل گرفت و مشخص شد که این بازی چندان هم دوستانه نیست!

شیاطین سرخ در این بازی با گل های برونو فرناندز و جیدون سانچو به پیروزی رسیدند و به طور کلی عملکرد خوبی در این دیدار داشتند. گل برونو فرناندز در دقیقه سی و گل جیدون سانچو در دقیقه ۳۷ این بازی به ثمر رسید.

1470