استوری دوپهلوی عارف؛ خاطره‌بازی یا خداحافظی؟

استوری دوپهلوی عارف؛ خاطره‌بازی یا خداحافظی؟

پایگاه خبری فوتبالی - عارف غلامی با انتشار یک استوری باعث به وجود آمدن شائبه‌ها و شایعه‌هایی درباره خودش شد. 

به گزارش فوتبالی، در حالی که اواسط هفته گذشته و پس از بازگشت سید حسین حسینی به استقلال اخباری درباره بازگشت عارف غلامی به این تیم هم منتشر شد اما هنوز این اتفاق نیفتاده و خبری از حضور او در تمرینات نیست. 

روز گذشته و در بازی تدارکاتی استقلال و آلومینیوم اراک حسینی در دروازه تیمش قرار گرفت اما باز هم کسی عارف را ندید. غیبت او در تمرینات و بازی‌های تدارکاتی استقلال باعث شد یک بار دیگر اخباری درباره منتفی شدن بازگشت او به استقلال منتشر شود.

امروز و ساعاتی پیش عارف یک استوری در صفحه شخصی خودش منتشر کرد که سوال برانگیز بود. او در این استوری پستی از صفحه خودش در 4 سال پیش را یادآوری کرد. پستی که مربوط به اولین قرارداد عارف با استقلال و پیوستنش به این تیم بود.

اما عارف بالای این استوری نوشت: «4 سال تمام» در ادامه هم یک قلب آبی و یک علامت دست به معنی تشکر گذاشت. این استوری مشکوک برداشت‌های متفاوتی را به دنبال داشت. برداشت اولیه که خیلی‌ها به آن فکر کردند «خداحافظی از استقلال» بود. به هر حال عبارت «4 سال تمام» دوپهلو است و معنای پایان حضور در استقلال هم می‌دهد. به خصوص که علامت قلب آبی و تشکر هم چاشنی آن شود. اما حالا تعداد بیشتری از کسانی که این استوری را دیده‌اند می‌گویند منظور عارف «جدایی از استقلال» نیست. بلکه او فقط می‌خواسته خاطره بازی کند و به یاد خودش و هواداران استقلال بیاورد که 4 سال از حضورش در این تیم گذشته است.

1359