زاویه دید یک فوتبالیست از نگاه دوربینی که به بدن تیلمانس متصل شد

زاویه دید یک فوتبالیست از نگاه دوربینی که به بدن تیلمانس متصل شد

پایگاه خبری فوتبالی – طی بازی دوستانه ای که بین دو تیم انگلیسی استون ویلا و نیوکاسل برگزار شد، یوری تیلمانس با دوربینی که بر روی سینه اش نصب شده بود، زاویه دید یک بازیکن فوتبال را به علاقه مندان این ورزش جذاب نشان داد.

به گزارش فوتبالی، احتمالا برای هر فوتبال دوستی، حس و حالی که یک بازیکن حرفه‌ای فوتبال تجربه می‌کند، جذاب خواهد بود و این خواسته به کمک دوربینی که به بدن یوری تیلمانس متصل شده بود، محقق شد. تیلمانس جزو آن دسته بازیکنانی است که در این تابستان به تیمی جدید نقل مکان کردند. این بازیکن بلژیکی 26 ساله، تصمیم گرفت تا از لستر سیتی سقوط کرده به استون ویلا بیاید. او در بازی‌های پیش فصل تیمش حضور داشت و در حالی که استون ویلا مقابل نیوکاسل صف آرایی کرده بود، به همراه دوربینی که به بدنش متصل شده بود، از نیمکت به زمین بازی آمد تا به طرفداران فوتبال نشان دهد یک بازیکن حرفه ای فوتبال بودن چه شکلی است.

فیلمی که با استفاده از این دوربین پخش شده است، نشان می‌دهد که او چقدر در میانه میدان دوندگی دارد و چگونه با هم تیمی‌هایش ارتباط برقرار می‌کند. همچنین لحظاتی که او ضربه کرنر را ارسال کرده است و همچنین خوش و بش‌هایش با بازیکنان حریف و داوران بازی در پایان بازی به ثبت رسیده است. در نهایت این بازی با نتیجه 3-3 به پایان رسید.

2102