توافق هافبک سابق رئال مادرید و بایرن مونیخ با سائوپائولو

توافق هافبک سابق رئال مادرید و بایرن مونیخ با سائوپائولو

پایگاه خبری فوتبالی - خامس رودریگز قرارداد جدید خود را با سائوپائولو به امضا رساند.

به گزارش فوتبالی، ونه کاساگرانده خبرنگاری است که از توافق بازیکن کلمبیایی با باشگاه برزیلی خبر داده است. در حقیقت مذاکرات وکلای این بازیکن و سائوپائولو به نتیجه رسیده است و خامس با باشگاه برزیلی قرارداد امضا کرده است. 

خامس رودریگز که تجربه حضور در رئال مادرید و بایرن مونیخ را در کارنامه اش دارد، در سالهای اخیر در مسیری نزولی در فوتبالش قرار داشته و پس از حضور در فوتبال قطر حالا می خواهد که راهی لیگ برزیل شود تا تجربه ای جدید را به کارنامه خود اضافه کند.

قرار است که مراسم معارفه خامس در سائوپائولو فردا و پیش از بازی این تیم در مقابل باهیا برگزار شود. در حقیقت او پیش از شروع بازی در مقابل هواداران معارفه خواهد شد. در حال حاضر سائوپائولو با 25 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد و پانزده امتیاز تا صدر، فاصله دارد. 

بازیکن کلمبیایی سه ماه پیش آخرین بازی رسمی خود را در المپیاکوس داشت. او در دوران حضورش در لیگ یونان توانست 23 بازی داشته باشد که در هجده تایش فیکس بود و پنج گل و پنج پاس گل به نام خود ثبت کرد. خامس حالا در تلاش است تا مسیر فوتبالش را احیا کند و شانس حضور در جام جهانی 2026 را در کنار تیم ملی کلمبیا به دست بیاورد.

4125