رسمی/ مهاجم سابق منچستریونایتد به بوکاجونیورز پیوست

رسمی/ مهاجم سابق منچستریونایتد به بوکاجونیورز پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - ادینسون کاوانی به صورت رسمی بعد از فسخ قراردادش با والنسیا، به بوکا جونیورز پیوست. 

به گزارش فوتبالی، بعد از اینکه کاوانی مجبور به ترک منچستریونایتد در تابستان سال 2022 شد، والنسیا این مهاجم اروگوئه ای را با قراردادی دو ساله به خدمت گرفت، اما دوران کاوانی در اسپانیا نیز خیلی خوب و خوش پیش نرفت و حالا او با عقد قراردادی هجده ماه به بوکا جونیورز پیوست. 

به نقل از سایت گل، عملکرد مهاجم اروگوئه ای در والنسیا اصلاً تعریفی ندارد. البته والنسیا نیز سال بسیار سخت و طاقت فرسایی را تجربه کرد. کاوانی توانست تنها پنج گل در فصل گذشته برای خفاش ها به ثمر برساند و در نهایت والنسیا توانست با 2 امتیاز بیشتر به تیم های منطقه سقوط، در لالیگا بماند. گفته می شود کاوانی برای فسخ قراردادش با والنسیا و پیوستن به بوکا جونیوز، 1.3 میلیون پوند نیز پرداخت کرده است. 

کاوانی در فوتبال اروپا واقعاً درخشان ظاهر شد. او در پالرمو و ناپولی به عنوان یک مهاجم گلزن، خودش را به اروپایی ها معرفی کرد و سپس راهی پاریسن ژرمن شد و در دوران حضورش در پایتخت فرانسه، توانست به بهترین گلزن این باشگاه تبدیل شود. حالا دیگر به نظر می رسد که داستان کاوانی در اروپا به پایان رسیده و این مهاجم اروگوئه ای به آمریکای جنوبی بازگشت.

4416