سوال روز؛ تکلیف غلامی و استقلال چه می‌شود؟

سوال روز؛ تکلیف غلامی و استقلال چه می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی – تکلیف عارف غلامی و استقلال چه خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، هر روز یک خبر جدید درباره این مدافع مطرح می‌شود. ابتدا گفته شد که او در لیست مازاد جواد نکونام قرار دارد و جدایی‌اش از استقلال، قطعی است.

بعد خبر رسید که با توجه به جدایی رافائل سیلوا و منتفی شدن حضور عارف آقاسی در استقلال، احتمال ادامه همکاری آبی‌ها با غلامی وجود دارد.

در شرایطی که گمانه‌زنی‌ها درباره این بازیکن ادامه دارد و گفته می‌شود فعلا مسائل مالی، مانع حضور او در تمرینات استقلال شده، استوری این بازیکن، زوایای جدیدی از این ماجرا را روشن کرده است.

غلامی در استوری‌اش به این نکته اشاره کرده که پیش قراردادی را با یک تیم خارجی به امضا رسانده ولی در آن قید کرده که تا پنج روز می‌تواند این توافق نامه را باطل کرده و قراردادش را با استقلال تمدید کند.

عارف در ادامه نوشته‌اش، به این موضوع پرداخته که با توجه به اعلام نیاز کادر فنی استقلال به او، تمام تلاشش را برای فسخ قراردادش با تیم خارجی انجام داده و امیدوار است که بتواند شرایط ادامه همکاری با استقلال را پیدا کند.

در فضای مجازی، از استوری غلامی برداشتهای متفاوتی شده و مثلا عده‌ای معتقدند که غلامی قصد دارد با چنین نوشته‌ای باشگاه را تحت فشار بگذارد و با توجه به عملکرد او در فصل گذشته، استقلال نیازی به ادامه همکاری با او ندارد.

1984