چرا غلامی از عقد قرارداد با استقلال دور شد؟

چرا غلامی از عقد قرارداد با استقلال دور شد؟

پایگاه خبری فوتبالی-با اتفاقات رخ داده به نظر می‌رسد مدافع فصل گذشته استقلال جایی در تیم فصل جدید ندارد.

به گزارش فوتبالی، مدافع فصل گذشته تیم استقلال که تا این لحظه جایی در تیم فصل جدید ندارد، امروز با انتشار متنی در فضای مجازی مدعی شد با یک تیم خارجی به توافق رسیده اما در صورتی که باشگاه استقلال خواهان عقد قرارداد با او باشد بر اساس توافقی که با طرف خارجی داشته می‌تواند قرارداد داخلی بسته شده را فسخ کند و به جمع آبی‌ها برگردد.

این درحالیست که غلامی در تمرینات پیش فصل استقلال تاکنون حضور نداشته و حتی در صورت اضافه شدن به جمع شاگردان نکونام برای رسیدن به آمادگی لازم کار زیادی دارد.

با این حال گفته می‌شود غلامی در مذاکره با مدیریت باشگاه استقلال حاضر به کم کردن رقم پشنهادی و عقد قرارداد با مبلغ جدید شده، مدیریت باشگاه نیز روی این مساله حساب کرده بود اما پس از این توافق، بازیکن برای عقد قرارداد جدید مبلغی بسیار بالاتر از رقم توافق شده را درخواست و اعلام می‌کند که حاضر به کم کردن رقم پیشنهادیِ جدیدش نیست.

به این ترتیب مدیریت باشگاه استقلال هم قید حضور این مدافع در تیم فصل جدید را زد. با اینحال ممکن است در روزهای پیش رو اتفاقات جدیدتری بیفتد و باید دید که تا اتمام مهلت نقل و انتقالاتی پیش فصل، غلامی چه راهی را در پیش می‌گیرد.

9098