استقبال شگفت انگیز طرفداران گالاتاسرای از ستاره تازه وارد خود

استقبال شگفت انگیز طرفداران گالاتاسرای از ستاره تازه وارد خود

پایگاه خبری فوتبالی – ویلفرد زاها، پس از ترک کریستال پالاس، تیمی که از کودکی در آن حضور داشته، با استقبال حیرت انگیز طرفداران گالاتاسرای روبرو شد.

به گزارش فوتبالی، این وینگر 30 ساله، پس از اتمام قراردادش با کریستال پالاس، با قراردادی قرضی به غول ترکیه‌ای پیوست و قراردادی 3 ساله را با این تیم به امضا رساند. زاها پیشنهاد تمدید قرارداد کریستال پالاس را رد کرد تا به قهرمان فصل گذشته سوپر لیگ ترکیه بپیوندد و فصل گذشته در رقابت‌های چمپیونز لیگ بازی کند، تصمیمی که تعجب طرفداران و کارشناسان انگلیسی را برانگیخت. 

رونمایی شگفت انگیز تیم گالاتاسرای از ستاره ساحل عاجی خود در مقابل طرفداران بی‌شمار خود، نشان از قابل توجیه بودن این تصمیم داشت. کلیپی که در صفحه‌های باشگاه ترکیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، لحظه ورود زاها از تونل ورزشگاه به داخل زمین را نشان می‌داد، در حالی که ده‌ها هزار نفر نام او را فریاد می‌زدند. چهره لبخند بر لب او هنگام ورود به زمین چمن، نشان می‌داد که او نیز هیجان و عشق جمعیت نارنجی پوش را دریافت کرده است.



زاها با دست تکان دادن برای جمعیت حاضر در ورزشگاه به استقبال گرم آن‌ها پاسخ داد؛ طرفداران در استقبال از او، بنر بزرگی از او را نیز به ورزشگاه آورده بودند. 

زاها به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه کریستال پالاس به شمار می‌رود که در سن 8 سالگی به آن‌ها پیوست و در سن 17 سالگی اولین بازی خود را برای تیم بزرگسالان این باشگاه به انجام رساند؛ او طی دوران حضورش در این تیم، 458 بازی را به انجام رساند و 90 بار هم موفق به گلزنی شد.

2102