نادری به سرنوشت شهباززاده و بیک‌زاده در تراکتور دچار می‌شود؟

نادری به سرنوشت شهباززاده و بیک‌زاده در تراکتور دچار می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - احتمال دارد محمد نادری به سرنوشت دو استقلالی سابق یعنی سجاد شهباززاده و هاشم بیک‌زاده در تراکتور دچار شود.

به گزارش فوتبالی، نیم فصل لیگ شانزدهم بود که امیر قلعه‌نویی در خریدهای پنجره زمستانی، دست روی دو شاگرد سابق خود در استقلال گذاشت تا آن‌ها را برای تراکتور تحت هدایت خود که رقیب اصلی پرسپولیس در راه قهرمانی بود، جذب کند.

همه چیز طبق روال پیش رفت و سجاد شهباززاده و هاشم بیک‌زاده در کنار مصطفی آجورلو مدیرعامل وقت تراکتور عکس یادگاری گرفتند تا حضور این دو بازیکن در جمع تی‌تی‌ها قطعی یافته تلقی شود.

اما باوجود حضور این نفرات در تمرین تراکتور، ابلاغ محرومیت قرمزها از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی همه چیز را به هم ریخت. تراکتور به دلیل شکایت‌های خارجی توسط فیفا جریمه شد تا نتواند قرارداد هیچ کدام از خریدهای جدید خود را در نیم فصل به ثبت برساند و شهباززاده و بیک‌زاده نتوانستند تیم جدید خود را همراهی کرده و مجبور به جدایی شدند. علاوه بر این موضوع قرمزها از کورس قهرمانی جا مانند و فصل بعدی را هم با دردسرهای زیادی سپری کنند.

به نظر می‌رسد این اتفاق به نوعی دیگر در حال رخ دادن برای محمد نادری است. این‌بار تفاوت در اینجاست که اراده‌ای خارجی همانند فیفا باعث ایجاد این مشکل نشده و مدیران تراکتور با پر‌ کردن سهمیه‌های خارجی خود و با علم بر قوانین جدید، نادری را به تمرینات کشانده‌اند و درحالی که درحال حاضر امکان اضافه کردن این مدافع چپ به لیست سرخ‌ها وجود ندارد، کماکان مدافع سابق آلتای اسپور در حال تمرین با شاگردان پاکو خمز است.

1997