درخواست زنوزی از شبکه سه برای پخش زنده دیدارهای تراکتور

درخواست زنوزی از شبکه سه برای پخش زنده دیدارهای تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی- مالک تراکتور با استناد به تعداد هواداران این تیم از رسانه ملی خواست تا پخش زنده دیدارهای این تیم را در کنداکتور شبکه سه قرار دهد.

به گزارش فوتبالی، شاید یکی از مهم‌ترین ادعاهایی که تراکتوری‌ها در چند فصل گذشته شنیده‌ایم، تعداد میلیونی طرفدارانشان باشد. آن‌ها خودشان را پرهوادارترین تیم ایران حتی بالاتر از سرخابی‌ها می‌دانند و برای اثبات این ادعا، به حضور بالای تماشاگران در دیدارهای خانگی‌شان در یادگار امام اشاره می‌کنند.

محمدرضا زنوزی مالک تراکتور که به استودیوی فوتبال برتر رفته بود، در بخشی از صحبت‌هایش مطالبه قابل توجهی از رسانه ملی داشت. زنوزی با طرح این پرسش که چرا دیدارهای تراکتور مثل استقلال و پرسپولیس از شبکه سه پخش نمی‌شود، این موضوع را مطالبه هوادارانشان عنوان کرد.

مالک تراکتور در این خصوص گفت: " هواداران ما از شما هم انتظار دارند. چرا تراکتور در اولویت پخش شبکه سه نیست؟ مگر تیمی غیر از تراکتور، ورزشگاه را پر می‌کند؟ تعداد هواداران ما در بسیاری از بازی‌های خارج از خانه مثل ورزشگاه آزادی، بیشتر از تعداد هواداران تیم‌های میزبان بوده است."

او اضافه کرد: " بازی‌های تراکتور باید از شبکه ۳ پخش شود. این موضوع از نظر اقتصادی هم به نفع صدا و سیما است. چرا بین طرفداران ما و دیگر تیم‌ها تفاوت قائل می‌شوید؟ اینکه برنامه بازی‌ها این امکان را نمی‌دهد، صرفاً توجیه است. مردم از شما انتظار دارند، این مشکل را رفع کنید. پخش بازی‌های تراکتور از جهات اقتصادی و به دست آوردن دل بخشی از مردم کشورمان به نفع صدا و سیما است."

2509