بازیکنان بزرگی که بدون تیم هستند؛ از راموس تا الکسیس سانچز

بازیکنان بزرگی که بدون تیم هستند؛ از راموس تا الکسیس سانچز

پایگاه خبری فوتبالی – با وجود یک ماه باقی مانده تا پایان پنجره نقل و انتقالاتی تابستان، برخی از نام‌های بزرگ دنیا فوتبال هنوز بدون تیم هستند و می‌تواند به صورت رایگان به هر تیمی منتقل شوند.

به گزارش فوتبالی، پنجره نقل و انتقالاتی احتمالا یکی از هیجان انگیز ترین دوره‌ها برای طرفداران فوتبال است که امیدوارند تیم محبوبشان، با صرف هزینه‌های زیاد بازیکنان بزرگ را جذب کند و بتواند برای رسیدن به عناوین قهرمانی از آن‌ها استفاده کند.

در حالی که جنگی نقل و انتقالاتی برای جذب برخی بازیکنان وجود دارد، برخی دیگر ممکن است خواهان زیادی نداشته باشند که باعث شده تابستان خلوتی را سپری کنند. با تنها یک ماه باقی مانده تا پایان پنجره نقل و انتقالاتی تابستان، چندین نام بزرگ در بین بازیکنان بدون تیم حال حاضر دنیای فوتبال وجود دارد.

امروز با هم نگاهی به بازیکنان بزرگی که بازیکن آزاد هستند، می‌اندازیم.

ادن هازارد

ستاره سابق تیم‌ چلسی، پس از انتقال 88 میلیون پوندی اش در سال 2019 به ورزشگاه برنابئو، دوران کابوس‌واری را در رئال مادرید سپری کرد و در 76 باری که برای غول اسپانیایی به میدان رفت، تنها 7 بار موفق به گلزنی برای این رئال مادرید شد.

راس بارکلی

بازیکن سابق چلسی و اورتون، در سال 2022 به تیم نیس فرانسه پیوست و قبل از اعلام جدایی اش در پایان فصل گذشته، در 28 بازی برای تیم فرانسوی، 4 بار موفق به گلزنی شد.

الکسیس سانچز

سانچز که زمانی یکی از خطرناک‌ ترین سلاح‌های توپچی‌ها به شمار می‌رفت، پس از جدایی از شمال لندن در 3 تیم مختلف بازی کرده است که آخرین آن‌ها مارسی فرانسه بوده است؛ جایی که در فصل گذشته موفق شد تا 14 گل برای تیمش در رقابت‌های لوشامپیونه به ثمر برساند. این آمار پس از 24 گلی که در فصل 17-2016 در لیگ جزیره به ثبت رساند، بهترین آمار گزنی او بوده است.

سرخیو راموس

حتی بهترین مدافع نسل خودش نیز می‌تواند خود را در این لیست ببیند. راموس که زمانی در میانه خط دفاعی مادرید می‌درخشید و جام‌های مختلف را بالای سر می‌برد، با اتمام قراردادش با پاری سن ژرمن از تیم فرانسوی جدا شد و حالا اخبار زیادی مبنی بر پیوستن او به لیونل مسی در اینتر میامی در حال پخش شدن است.

2102