دفاع مارتینز از دروازه بان جدید تیمش پس از تنش بین او و مگوایر

دفاع مارتینز از دروازه بان جدید تیمش پس از تنش بین او و مگوایر

پایگاه خبری فوتبالی – لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی منچستر یونایتد به آندره اونانا، دروازه بان جدید منچستر یونایتد گفته است که همچنان به تذکر دادن به مدافعان یونایتد ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، اونانا طی بازی دوستانه دورتموند و منچستر یونایتد، که منجر به باخت شیاطین سرخ شد، واکنش تندی را نسبت به اشتباه هری مگوایر از خود نشان داد. خرید جدید یونایتد که به تازگی از اینتر به شهر منچستر آمده، به خاطر پاس ضعیف مگوایر به کریستین اریکسن که به موقعیت دورتموند و مهار توپ اونانا ختم شد، او را مورد سرزنش قرار داد.

اونانا پس از بازی هرگونه خصومتی بین او و مگوایر را تکذیب کرد و مارتینز آرژانتینی نیز ادعا کرد که شور و هیجان اونانا به تیم کمک خواهد کرد. او در اینباره گفت:" این خوب است. اگر متمرکز باشید، ممکن است با هم تیمی‌هایتان نیز بجنگید. باید مطمئن شوید که همه سرحال هستند اما اتفاقی نیفتاد. این بخشی از فوتبال است. او شخصیت بزرگی دارد، می‌تواند فوتبال بازی کند، می‌تواند با فشار کنار بیاید، واقعا با انرژی است و یک رهبر است. این همان سبک منچستر یونایتد است."

او همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاران راجع به تصمیم تن هاخ برای گرفتن بازوبند کاپیتانی از مگوایر گفت:" این تصمیم سرمربی است و ما باید به آن احترام بگذاریم، او رییس است. اگر او تصمیمی می‌گیرد، ما به عنوان بازیکن باید به تلاش خود ادامه دهیم. برونو رهبری خوب و همینطور فرد خوبی است. او در رختکن واقعا انرژی مثبت پخش می‌کند و فکر می‌کنم که لیاقت آن را دارد."

2102