جدایی ناگهانی هافبک جنجالی از مس رفسنجان/ رد پای ساکت در میان است؟

جدایی ناگهانی هافبک جنجالی از مس رفسنجان/ رد پای ساکت در میان است؟

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک کلیدی مس رفسنجان در آستانه شروع فصل جدید مسابقات از این تیم جدا شد.

به گزارش فوتبالی، یکی از اتفاقات جالب نقل و انتقالاتی تابستان امسال تمدید قرارداد مهرداد رضایی با مس رفسنجان بود آن هم درست در روزهایی که گفته میشد احتمالا به دلیل حضور ساکت الهامی روی نیمکت این تیم، رضایی قید ادامه حضور در مس را بزند.

همانطور که قبلا نوشتیم ماجرا از این قرار بود که فصل پیش در جریان دیدار مس رفسنجان و هوادار، مهرداد رضایی بعد از گلزنی به تیمی که آن موقع ساکت الهامی هدایتش را بر عهده داشت، اقدام به نمایش شادی گل جنجالی کرد تا پاسخ کری خوانی قبلی این مربی را بدهد. هر چند الهامی هرگز واکنشی به این اتفاق نداشت اما ابعاد پرداختن رسانه‌ها به این موضوع آنقدر زیاد بود که بعد از جدایی محمد ربیعی از مس و جانشین شدن ساکت الهامی، گمانه زنی‌ها برای جدایی هافبک این تیم آغاز شد.

با این حال و در عین تعجب مهرداد رضایی به همراه محسن آذرباد و حامد لک قراردادش را تمدید کرد. بعدها هم تصاویر منتشر شده از تمرین مس رفسنجان از حضور سرحال و بدون حاشیه این بازیکن در تمرینات تیم حکایت داشت تا اینطور به نظر برسد که کدورت‌های احتمالی میان او و ساکت الهامی از بین رفته است اما ظاهرا چنین فرضیه‌ای اشتباه بوده است.

رضایی شب گذشته با انتشار یک استوری با مردم رفسنجان و هواداران خداحافظی کرد تا مشخص شود در فاصله کمتر از یک هفته مانده به شروع فصل جدید، داستان او و مس بعد از چند سال به نقطه پایان خود رسیده است. رضایی درباره این جدایی ناگهانی توضیح بیشتری نداده و صرفا به بیان این جمله اکتفا کرده است: «ادامه صحبت‌ها بماند برای روزهای دیگر..» گفته می‌شود او از ذوب آهن پیشنهاد دارد و احتمالا دوباره شاگرد محمد ربیعی خواهد شد.

6442