پوکر جهانبخش در ناکامی‌ در دیدارهای نهایی

پوکر جهانبخش در ناکامی‌ در دیدارهای نهایی

پایگاه خبری فوتبالی- پیروزی در فینال تورنمنت‌های مختلف، تبدیل به یک حسرت برای علیرضا جهانبخش شده است.

به گزارش فوتبالی، علیرضا جهانبخش که فصل قبل توانست با این تیم فاتح رقابت‌های اردویسیه هلند شود شب گذشته در سوپرجام فوتبال هلند موسوم به جام کرایوف با پیراهن فاینورد مقابل آیندهوون قرار گرفت اما نتوانست مانع از شکست یک بر صفر تیمش شود تا باز هم در یک دیدار نهایی دیگر شکست بخورد و نتواند جام قهرمانی را بالای سر خود ببرد . 

این لژیونر موفق که در طی سالیان اخیر با تیم‌های آلکمار و فاینورد در چهار فینال متفاوت حضور پیدا کرده، در هر 4 فینال، بازنده بوده است.

 او دو فینال پیاپی با آلکمار را در جام حذفی فوتبال هلند تجربه کرده است. در فصل 17/2016، آلکمار با نتیجه 0-2 به ویتسه باخت و فصل بعد نوبت به فاینورد رسید که با سه گل آلکمار را شکست داد. 

گرچه جهانبخش در بازگشت به فوتبال هلند، نمایش خوبی با پیراهن فاینورد داشته و حتی توانسته با این تیم قهرمان فوتبال هلند شود اما نتوانسته طلسم ناکامی‌هایش در دیدارهای نهایی را حتی با پیراهن این تیم از بین ببرد . 

او در فینال لیگ کنفرانس فصل قبل مغلوب شاگردان ژوزه مورینیو در رم شد و نتوانست به اولین بازیکن تاریخ ایران بدل شود که فاتح یک جام اروپایی شود و همچنین شب گذشته در سوپر کاپ فوتبال هلند هم نتوانست طلسم‌شکنی کند تا در باخت‌های خود در دیدارهای نهایی پوکر کرده باشد . 

۹۰۹۸