عکس؛ وقتی هالند و خرید جدید منچسترسیتی رقیب هم بودند

عکس؛ وقتی هالند و خرید جدید منچسترسیتی رقیب هم بودند

پایگاه خبری فوتبالی - یوشکو گواردیول به تازگی به منچستر سیتی پیوسته است و تبدیل به گران قیمت ترین مدافع تاریخ فوتبال شده است.

به گزارش فوتبالی، یوشکو گواردیول با مبلغ 90 میلیون یورو از لایپزیش به منچسترسیتی پیوسته است. این مدافع اهل کشور کرواسی با ارلینگ هالند در جمع سیتیزن ها هم‌تیمی شده است. هالند و گواردیول زمانی در رقابت های لیگ آلمان بازیکنانی بودند که رو در روی هم قرار می گرفتند اما اکنون در منچستر سیتی با هم هم‌تیمی شده اند.

در حقیقت گواردیول بین سال های 2020 تا 2023 بازیکن تیم لایپزیش بوده است و در خدمت این تیم بوده است. ارلینگ هالند هم از سال 2020 تا 2022 در دورتموند حضور داشته است. در آن سال ها، وقتی دورتموند و لایپزیش با هم روبرو می شدند، ارلینگ هالند با پیراهن بروسیا دورتموند با یوشکو گواردیول که بازیکن لایپزیش بود، روبرو می شد و به این ترتیب این دو بازیکن در دو تیم متفاوت رقیب هم بودند اما اکنون شرایط تغییر کرده است و قرار است که هر دوی آن ها در پیراهن منچسترسیتی به مصاف رقبا بروند.

گواردیول در حال حاضر 21 سال سن دارد و یک مدافع آینده دار به حساب می آید. او در جام جهانی 2022 قطر در پیراهن تیم ملی کرواسی تبدیل به یک بازیکن مطرح شد.

1471