واکنش الهامی به ادعای رضایی بعد از جدایی

واکنش الهامی به ادعای رضایی بعد از جدایی

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی مس رفسنجان به شایعات پیرامون جدایی هافبک فصل پیش این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، حتما در جریان ماجرای جدایی مهرزاد رضایی از مس رفسنجان هستید. رضایی همان بازیکنی است که به دلیل شادی گل جنجالی فصل قبلش در بازی با هوادار – که ساکت الهامی را روی نیمکت داشت – سوژه گمانه‌زنی‌های متفاوتی بعد از انتخاب الهامی به عنوان سرمربی جدید مس شده بود و با اینکه به نظر می‌رسید او در این تیم ماندنی شده، اما این بازیکن، جمعه شب و در آستانه آغاز فصل جدید مسابقات به یکباره با انتشار متنی در صفحه شخصی خود اعلام کرد بعد از چند فصل حضور در مس رفسنجان، از این تیم جدا شده و توضیحات بیشتر را بعدا مطرح خواهد کرد.

بعد از آنکه رضایی در مصاحبه‌ای مدعی شد دلیل اصلی جدایی‌اش از مس، همان شادی گل جنجالی و رفتار ساکت الهمی در چند وقت اخیر بوده، سرمربی مس به صحبتهای او واکنش نشان داده و از خودش دفاع کرده است.

الهامی گفته است:" این بازیکن خودش قصد جدایی دارد و این مساله به زودی مشخص می شود. من اگر می خواستم به خاطر شادی گلش او را اخراج کنم چرا روزی که سرمربی مس رفسنجان شدم این کار را نکردم؟ مگر آن زمان نمی دانستم که رضایی ادای پیرزن ها را درآورده است؟پس این حرفها بهانه است و شما می بینید که به زودی تیم جدید این بازیکن مشخص می شود."

6442