گزارش ویژه/ واکاوی ماجرای مهرداد رضایی در مس رفسنجان؛ قرارداد دارد اما پول بیشتری می خواهد!

گزارش ویژه/ واکاوی ماجرای مهرداد رضایی در مس رفسنجان؛ قرارداد دارد اما پول بیشتری می خواهد!

پایگاه خبری فوتبالی- مصاحبه دیروز مهرداد رضایی، بازیکن کلیدی مس رفسنجان باعث شد تا دوباره ماجراهای کری خوانی فصل گذشته ساکت الهامی و مهرداد رضایی مطرح شود.

به گزارش فوتبالی، در حالیکه همه فکر می کنند ساکت الهامی به خاطر ماجرای "پیرزن" مهرداد رضایی را نمی‌خواهد اما انگار ماجرا، علاوه بر حاشیه فصل گذشته، چیز دیگری است. البته مصاحبه رضایی باعث شد تا ساکت الهامی، او را بیشتر نخواهد. 

مهرداد رضایی بازیکن باتجربه مس رفسنجان روز گذشته در کانون اخبار قرار داشت؛ او بعد از اعلام جدایی خود از باشگاه نارنجی‌پوش با انجام یک مصاحبه تند علیه ساکت الهامی سرمربی مسی‌ها حرف زد و اعلام کرد که او بابت شادی گلی که در فصل گذشته مقابل هوادار انجام داده و ادای پیرزن درآورده کینه داشته و اخراجش کرده است! این اتفاق در شرایطی رخ داد که مهرداد رضایی بیش از یکماه قبل و در زمان سرمربیگری الهامی در مصاحبه‌ای ضمن تمجید از ساکت الهامی مدعی شده بود که با این مربی صحبت کرده و او خواسته که بماند و کارش را انجام بدهد.

مس به رضایی رضایت‌نامه نداده است

حالا اما در شرایطی که بیش از یکماه رضایی در تمرینات پیش فصل و مسابقات دوستانه مس رفسنجان حضور یافته، ناگهان او با یک استوری خداحافظی کرده و در مصاحبه‌ای مدعی می‌شود که این جدایی به خاطر ماجرای شادی گل جنجالی بوده است! یک نکته مهم هم در این باره وجود دارد. اینکه او هنوز با مس رفسنجان قرارداد دارد و اگر قرار به جدا شدن است، باید باشگاه به او رضایت‌نامه بدهد. اما دلیل ناراحتی رضایی از باشگاه این است که او خواهان افزایش مبلغ قراردادش هم هست. یعنی اینکه او به عنوان یک بازیکن باسابقه توقع دارد باشگاه مس رفسنجان، به او به اندازه خریدهای جدید پول بدهد. در واقع رضایی هنوز نتوانسته قراردادش را با مس رفسنجان فسخ کند و گفته می‌شود او از طرف خودش قرارداد را فسخ کرده و حتی این بحث وجود دارد که برگه فسخ هم در اختیار باشگاه مس رفسنجان است و هنوز هم مدیرعامل باشگاه برگه فسخ را امضا نکرده است. رضایی چهار فصل برای مس رفسنجان بازی کرده و البته عقیده دارد چون در روزهای لیگ یکی بودن این تیم در رفسنجان حضور داشته حالا باشگاه باید هوایش را بیشتر داشته باشد.

ربیعی منتظر رضایت‌نامه رضایی

در هر حال باشگاه ذوب آهن و محمد ربیعی هم برای گرفتن مهرداد رضایی بی‌میل نیستند اما چون رضایی هنوز با مس رفسنجان قرارداد دارد، تکلیف باشگاه ذوب آهن با مس رفسنجان مشخص نیست. باشگاه ذوب آهن البته دلخوری بزرگی از باشگاه مس رفسنجان به خاطر گرفتن جلال الدین علی‌محمدی دارد. ذوبی‌ها با علی‌محمدی به توافق کامل رسیده بودند اما در آخرین لحظات که توافق و قرارداد داشت شکل می‌گرفت، مس رفسنجان علی محمدی را هایجک کرد. این در حالی است که علی‌محمدی به ربیعی و باشگاه ذوب اعلام کرده بود به خاطر شرایط خانوادگی‌اش می‌خواهد در اصفهان بماند اما در هر حال با پیشنهاد بهتر مس رفسنجان، بی‌خیال ذوب آهن و اصفهان و شرایط خانوادگی شد. ذوبی‌ها منتظر هستند تا رضایی با رفسنجانی ها توافق کند و بعد از اینکه توانست رضایت‌نامه‌اش را بگیرد، به ذوب آهن بپیوندد.

در هر حال و با شرایطی که پیش آمده است، مشخص نیست رضایی چه سرنوشتی در روزهای آینده پیدا می‌کند و لیگ بیست و سوم را با پیراهن چه تیمی شروع خواهد کرد.