وقتی ایمانی خیلی هم عاشق تراکتور نبود؛ برادر خاطرت هست؟

وقتی ایمانی خیلی هم عاشق تراکتور نبود؛ برادر خاطرت هست؟

پایگاه خبری فوتبالی – اکبر ایمانی که این روزها گلایه‌های عاشقانه‌ای از تراکتور دارد در گذشته مشکلات زیادی با این باشگاه داشته است!

به گزارش فوتبالی، در این فصل هواداران تراکتور خبرهای خوبی از تیم‌شان می‌شوند. جذب بازیکنان خوب، حضور مربی دروازه‌بان‌های سابق منچستر یونایتد و در نهایت حل شدن مشکل محمد نادری برای پیوستن به این تیم.

اما در حال حاضر یکی از معدود اتفاقات ناراحت کننده برای این تیم و هوادارانش، ماجرایی است که برای اکبر ایمانی پیش آمده است. ایمانی که از سال 1398 تا 1401 بازیکن تراکتور بود در تابستان 1401 برای گذراندن دوران خدمت سربازی به ملوان بندر انزلی رفت.

با پایان فصل و اتمام دوران سربازی ایمانی قصد داشت به تبریز برگردد و برای تراکتور بازی کند. اما باشگاه تبریزی در تابستان خریدهای زیادی داشت و در لیست این تیم دیگر جایی برای ایمانی باقی نمانده است. البته گویا ایمانی با تراکتور قرارداد داشته و باشگاه به صورت یک‌طرفه این قرارداد را فسخ کرده است.

ایمانی که توقع چنین رفتاری را نداشت حالا خودش رفتاری عجیب را در پیش گرفته است. او مرتب خطاب به مدیران باشگاه، استوری منشتر می‌کند و از عشقش به تراکتور می‌نویسد.

مثلا یک بار این طور نوشت: «از تراکتور که جدا شدم، خودتان که می‌دانید چقدر این تیم را دوست دارم و واقعا انگار مریض شدم. واقعا انگار مریض و افسرده شده بودم. ملوان تیم بزرگی است اما من نمی‌توانستم و کاملا افسرده شده بودم. من قرارداد سه ساله داشتم، وقتی به سربازی رفتم. الان اما وقتی برگشتم به من گفتند که اینجا به تو بازی نمی‌رسد و اشکم درآمد. به من گفتند بیا قراردادت را توافق کنیم تا فسخ شود، اما واقعا من نمی‌توانستم. مگر می‌توانی از خانواده‌ات جدا شوی. چرا متوجه نمی‌شوید که تراکتور تمام دارایی من است و به خاطر آن در حد کما از خودم بیخود شدم و نتوانستم دوری‌اش را تحمل کنم. این پیراهن را از من نگیرید. چرا باور نمی‌کنید بدون آن نمی‌توانم و می‌میرم! بروم شکایت کنم؟ از عشق خودم شکایت کنم که مرا از آن دور کرده‌اند؟» 

آخرین استوری ایمانی هم محتوایی مشابه با استوری قبلی داشت: «نکنید این کار را، بگذارید من کنار تراکتور باشم. من هر کاری کردم نتونستم دوری اش را تحمل کنم. راضی نشوید من از فوتبال خداحافظی کنم.» 

شاید اگر آدم‌های کم‌حافظه‌ای باشیم حس می‌کنیم با بازیکنی طرف هستیم که دیوانه‌وار عاشق تیمش است و این باشگاه است که دارد به او ظلم می‌کند. اما در سال 1400 او با همین باشگاهی که عاشقش است حسابی درگیر شد.

او 9 شهریور 1400 یک استوری گذاشت و از تراکتور خداحافظی کرد. باشگاه هم در بیانیه‌ای درباره دلیل قطع همکاری با ایمانی نوشت که قرارداد این بازیکن برای فصل پیش رو( ۱۴۰۱-۱۴۰۰) چهار میلیارد تومان منعقد شده بود با این حال، ایمانی خواستار مبلغ 7 میلیارد تومان شده و به باشگاه اعلام کرده است که در صورت عدم پرداخت این مبلغ، در تمرینات شرکت نخواهد کرد

در روزهای بعدی هم ایمانی چند استوری عجیب و غریب منتشر و فراز کمالوند را حسابی تهدید کرد. اما این مشکل حل شد و ایمانی دوباره به تراکتور برگشت. در واقع او که این روزها گلایه‌های عاشقانه‌ای از تراکتور می‎‌کند قبلا همه جور مشکلی با این باشگاه داشته است!

1359