سرمربی جدید تاتنهام، خواهان هافبک ساوتهمپتون

سرمربی جدید تاتنهام، خواهان هافبک ساوتهمپتون

پایگاه خبری فوتبالی – تاتنهام در رقابت جذب جیمز وارد پروز، هافبک ساوتهمپتون به وستهم پیوسته است و گفته می‌شود که پوستکوگلو به جذب این بازیکن انگلیسی علاقه مند است.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام تا به اینجای کار جیمز مدیسون را از لستر، ویکاریو از امپولی و سولومون از شاختار دونتسک را جذب کرده است و قراردادهای کولوسفسکی و پدرو پورو را نیز دائمی کرده است. حالا به نقل از دیلی استار، این تیم آماده است تا برای جذب جیمز وارد پروس اقدام کند. این هافبک پس از سقوط ساوتهمپتون به دسته پایین‌تر، به شدت به بازگشت به سطح اول فوتبال انگلیس لینک شده است اما در بازی اخیر این تیم مقابل شفیلد ونزدی، که با پیروزی قدیس‌ها همراه بود، بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو داشت. 

وستهم امیدوار بود تا این هافبک 28 ساله را به ترکیب تیم خود اضافه کند اما با توجه به مبلغ درخواستی 40 میلیون پوندی، مذاکرات بین دو تیم به نتیجه ای نرسیده اند. چکش‌ها مایل نیستند که این مبلغ را بپردازند و ساوتهمپتون نیز پیشنهاد 25 میلیون پوندی این تیم را رد کرده است.

تاتنهام، با توجه به علاقه پوستکوگلو به تقویت خط هافبکش با جذب وارد پروس، حالا می‌تواند این بازیکن را از چنگ وستهم در بیاورد. هری وینکس، هافبک تاتنهام به لستر پیوسته است و طبق گفته‌ها امکان جدایی پیر امیل هویبیرگ، جیوانی لوسلو و اندومبله نیز وجود دارد و با این وجود به نظر می‌رسد که تاتنهام گزینه محتمل تری برای برآورده کردن خواسته 40 میلیون پوندی ساوتهمپتون باشد.

2102