تکذیب باشگاه گل‌گهر؛ نتایج تست ایفمارک هنوز اعلام نشده است

تکذیب باشگاه گل‌گهر؛ نتایج تست ایفمارک هنوز اعلام نشده است

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه گل‌گهر شایعه‌ای را که درباره بازیکن این تیم مطرح شده تائید نکرده و سرپرست این تیم می‌گوید هنوز نتایج تست ایفمارک بازیکنان اعلام نشده است.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان باشگاه گل‌گهر سیرجان روز 16 تیر ماه سال جاری به مجموعه ورزشی رفتند تا در تست ایفمارک که همه ساله پیش از شروع مسابقات لیگ انجام می‌شود شرکت کنند. این تست برای همه باشگاه‌ها و همه بازیکنان ضروری است و اهمیت زیادی دارد. مثلا اگر بازیکنی مشکلات پنهان سلامتی داشته باشد در این تست مشخص می‌شود

تا امروز خبری درباره بروز مشکل در سلامتی بازیکنانی که تست داده‌اند منتشر نشده بود اما امروز خبر آمد یکی از بازیکنان لیگ برتر مشکل داشته و نتوانسته تست پزشکی ایفمارک را با موفقیت پشت سر بگذارد

ابتدا شایعه شد بازیکن مذکور یکی از بازیکنان خارجی حاضر در لیگ برتر است اما برخی منابع خبری با رد این شایعه گفتند که بازیکن فوق، ایرانی است. برخی منابع از حمید بوحمدان بازیکن جدید باشگاه ایفمارک به عنوان بازیکنی که نتوانسته تست ایفمارک را با موفقیت پشت سر بگذارد نام برده‌اند.

 اما «افسر حیدری» سرپرست باشگاه گل‌گهر با رد این خبر به خبرنگارِ فوتبالی گفت: «اصلا نتایج تست ایفمارک هنوز اعلام نشده و در حال بررسی است. ظرف یکی دو روز آینده این نتایج اعلام خواهد شد.» این در حالی است که لیگ برتر از روز چهارشنبه همین هفته آغاز می‌شود و گل‌گهر در اولین بازی باید با فولاد خوزستان روبرو شود.

1359