پیشنهاد سوم لیورپول برای لاویا باز هم رد شد

پیشنهاد سوم لیورپول برای لاویا باز هم رد شد

پایگاه خبری فوتبالی – پیشنهاد سوم لیورپول برای رومئو لاویا نیز توسط ساوتهمپتون رد شد.

به گزارش فوتبالی، لیورپول همچنان در روند تلاش برای جذب رومئو لاویا، هافبک جوان ساوتهمپتون، دچار مشکل است و پیشنهاد سومش نیز توسط تیم چمپیونشیپی رد شد. پس از دو پیشنهاد ابتدایی آن‌ها به ارزش 34+4 میلیون پوند و 42 میلیون پوند که مورد قبول قدیس‌ها قرار نگرفت، قرمزها با پیشنهادی به ارزش 46 میلیون پوند بازگشتند اما این پیشنهاد نیز به سرنوشت دو پیشنهاد قبلی دچار شد.

گفته می‌شود که قدیس‌ها برای فروش هافبک جوان خود که 29 بار در فصل قبلی لیگ جزیره به میدان رفت، 50 میلیون پوند درخواست کرده اند. انتظار می‌رود که مذاکرات بین دو باشگاه ادامه پیدا کند.

لیورپول پس از خانه تکانی بزرگی که در تیم خود در پایان فصل گذشته داشت حالا برای نوسازی خط هافبک خود زمان زیادی را صرف کرده است. تا به اینجای کار دومنیک سوبوسلای و الکسیس مک آلیستر از لایپزیگ و برایتون به جمع شاگردان یورگن کلوپ اضافه شده اند و هدف بعدی کلوپ هافبک آینده دار ساوتهمپتون است که با توجه به اختلاف قیمت ناچیز بین پیشنهاد لیورپول و مبلغ درخواستی ساوتهمپتون، به نظر این انتقال هم می‌تواند به زودی تکمیل شود.

پس از جدایی بازیکنان مهمی مانند جوردن هندرسون، فابینیو، جیمز میلنر و الکس اوکسلید چمبرلین، تقویت خط میانی تیم کلوپ که همیشه یکی از نقاط قوت تیم‌های او بوده، اهمیت زیادی پیدا کرده است.

2102