مهرداد رضایی در رفسنجان ماندنی نیست/ جدایی پررنگ تر از آشتی با ساکت الهامی

مهرداد رضایی در رفسنجان ماندنی نیست/ جدایی پررنگ تر از آشتی با ساکت الهامی

پایگاه خبری فوتبالی- آنطور که به نظر می رسد، با وجود رفع کدورت‌ها بین مهرداد رضایی و ساکت الهامی اما این بازیکن همچنان خواهان جدایی از مس رفسنجان است چرا که او همچنان، فسخش پا برجاست.

به گزارش فوتبالی، مهرداد رضایی هافبک مس رفسنجان که گفته شده بود ساکت الهامی به خاطر شادی گل جنجالی‌اش در فصل گذشته از جمع نارنجی‌پوشان اخراجش کرده است و البته خودش هم به دلیل نارضایتی از عدد قراردادش، درخواست فسخ و جدایی داشت، عصر دوشنبه در یک اتفاق جالب برای دلجویی به دیدار سرمربی مس رفت.

آنطور که شنیده شده رضایی در ملاقات با ساکت الهامی بابت رفتار خود و مصاحبه‌اش ابراز پشیمانی و عذرخواهی کرده است که البته دلیل این ماجرا مشخص است.

بعد از این ملاقات تصور می شد که مهرداد رضایی در جمع مسی‌ها ماندگار شود اما این بازیکن همچنان خواهان جدایی است. رضایی حتی حالا که به ظاهر کدورت‌ها را با سرمربی مس کنار گذاشته هم خواهان جدایی است و از مسئولان مس رفسنجان خواسته پای برگه فسخ قراردادش را امضا کنند.

از یک طرف کار رضایی برای جدایی از مس رفسنجان نشان می دهد مساله اخراج این بازیکن توسط ساکت الهامی می تواند یک روی سکه و حتی درست هم نباشد و از سوی دیگر و روی دیگر سکه درخواست جدایی و فسخ از طرف خود رضایی مطرح شده است.

در کل به نظر می‌رسد به زودی شاهد فسخ قرارداد رضایی و مس رفسنجان باشیم و این بازیکن با پیراهن تیم دیگری لیگ بیست و سوم را شروع کند و آن تیم هم ممکن است ذوب آهن اصفهان باشد.

1999