جزئیات تازه از ماجرای طالب؛ درگیری به خاطر یک پُست توهین‌آمیز!

جزئیات تازه از ماجرای طالب؛ درگیری به خاطر یک پُست توهین‌آمیز!

پایگاه خبری فوتبالی – کاپیتان صنعت نفت آبادان به دلیل انتشار یک پست توهین‌آمیز توسط یک هوادار در اینستاگرام، با او برخورد فیزیکی پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از عجیب‌ترین خبرهای این روزهای فوتبال ایران، خبری بود که از آبادان رسید. خبر این بود که دو بازیکن صنعت نفت آبادان به نام‌های طالب ریکانی و احمد شریعت‌زاده با یکی از هواداران قدیمی این تیم درگیری فیزیکی پیدا کرده‌اند و او را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند. این هوادار هم که جزو هواداران شناخته شده صنعت نفت است از دو بازیکن مذکور شکایت کرده. 

بر اساس صحبت‌هایی که خبرنگار فوتبالی با یکی از نزدیکان این باشگاه داشته، گویا این هوادار در صفحه شخصی خودش پستی منتشر می‌کند که محتوای آن انتقاد از طالب ریکانی کاپیتان صنعت بوده است. 

یکی دو بازیکن جوان نفت به هواخواهی کاپیتان برمی‌خیزند و با یافتن این هوادار، با همراهی طالب، او را کتک می‎زنند. میزان ضرب و جرح به حدی بوده که بینی هوادار شکسته و او به همین دلیل اقدام به شکایت کرده است. 

گفته می‌شود پستی که این هوادار در انتقاد از طالب منتشر کرده بسیار توهین‌آمیز و زننده بوده و باعث ناراحتی و عصبانیت شدید این بازیکن شده است. البته این نباید باعث می‌شد ریکانی خودش واکشن نشان بدهد. به هر حال او کاپیتان صنعت نفت است و باید مثل یک «بزرگ‌تر» با این اتفاق برخورد می‌کرد. 

حالا و در آستانه بازی اول لیگ با استقلال در آبادان، تیم دچار حاشیه شده و تمرکز بازیکنان و مربیان و مدیران به هم ریخته است. 

نکته دیگر این که علی قنواتی سرپرست نفت آبادان ماجرا از بیخ و بن تکذیب کرده است. او گفته: «تمامی بازیکنان در تمرینات و اردوها حضور دارند و در زمانی که با تیم نیستند هم کنترل می‌شوند. ریکانی بازیکن محبوبی در آبادان است و فردی که چنین ادعایی کرده به دنبال شهرت بوده، شریعت زاده هم بازیکن محجوبی است و ادعایی که در مورد این دو بازیکن شده حقیقت ندارد. بدون شک چنین مواردی باعث ایجاد حاشیه برای تیم ما نمی‌شود و هر دو بازیکن هم بدون مشکل در بازی با استقلال به میدان می‌روند.»

1359