یک خرید دیگر برای ساوتهمپتون در راه است

یک خرید دیگر برای ساوتهمپتون در راه است

پایگاه خبری فوتبالی – وستهم برای جذب جیمز وارد پروس، کاپیتان تیم ساوتهمپتون با انتقالی به ارزش 30 میلیون پوند، با این تیم به توافق رسید.

به گزارش فوتبالی، چکش‌ها پس از فروش دکلان رایس، کاپیتان خود به ارزش 105 میلیون پوند، به شدت به دنبال تقویت ترکیب خود هستند. با توجه به درگیری داخلی بین دیوید مویس و مدیر فنی جدید وستهم، اوضاع برای وستهم کند پیش می‌رود اما در طول 48 ساعت گذشته، مذاکرات بر سر چندین هدف این تیم با پیشرفت خوبی روبرو شده است.

ادسون آلوارز که در آستانه انتقالی به ارزش 34 میلیون پوند از آژاکس به وستهم قرار دارد، تست‌های پزشکی اش را در لندن تکمیل کرده است، در حالی که چکش‌ها برای جذب هری مگوایر نیز با منچستر یونایتد به توافق رسیده اند و فقط رسیدن به توافق شخصی با این بازیکن انگلیسی باقی مانده است.

حالا گزارش‌ها حاکی از این هستند که وستهم پس از مذاکرات طولانی با ساوتهمپتون، بر سر مبلغ 30 میلیون پوند به علاوه درصدی از سود فروش او در آینده، با این تیم برای جذب جیمز وارد پروس به توافق رسیده است.

انتظار می‌رفت که تلاش وستهم برای جذب وارد پروس با شکست روبرو شود زیرا ساوتهمپتون برای هافبک 28 ساله خود مبلغ بیشتری طلب کرده بود اما حالا دو تیم برای تکمیل این قرارداد به توافق رسیده اند و این بازیکن پس از تکمیل تست‌های پزشکی وستهم، قراردادی 4 ساله را با این تیم به امضا خواهد رساند.

2102