سوژه‌های ورزشگاه خالی؛ 3 پرسپولیسی در اردوی آلومینیوم

سوژه‌های ورزشگاه خالی؛ 3 پرسپولیسی در اردوی آلومینیوم

پایگاه خبری فوتبالی– دو بازیکنی که در حال حاضر عضو آلومینیوم اراک هستند یک ماه پیش، بازیکن پرسپولیس بودند.

به گزارش فوتبالی، بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک از هفته اول لیگ برتر از ساعت 19:30 دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی تهران با هم روبرو می‌شوند.

یکی از سوژه‌های همیشگی و البته جذاب مسابقات فوتبال در همه جای دنیا، بررسی حضور یا عدم حضور بازیکنان در تیم‌های روبرو است.

در پرسپولیس هیچ بازیکن یا مربی‌ نیست که قبلا سابقه حضور در اردوی آلومینیوم اراک را داشته باشد. اما 3 نفر از اعضای تیم اراکی قبلا پرسپولیسی بوده‌اند. دو بازیکن و یک سرمربی.

احمد گوهری دروازه‌بانی که دو فصل در پرسپولیس حضور داشت یک ماه پیش به صورت قرضی از این تیم به آلومینیوم اراک رفت. او در دو فصل فقط 10 بازی برای پرسپولیس انجام داد و دلیل رفتنش هم همین بود.

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس همین دیروز در این باره گفت: «گوهری خیلی دوست داشت امسال بازی کند. با توجه به حضور علی بیرانوند این فضا محدود شده بود. از آن طرف هم او دروازه بان بزرگسال بود و با رفتنش یک جا برای ما باز شد

ابوالفضل سلیمانی مدافع جوان آلومینیوم هم دیگر بازیکنی است که همین چند هفته پیش اردوی پرسپولیس را به مقصد اراک ترک کرد. البته او هم به صورت قرضی به آلومینیوم پیوسته است.

آخرین نفر هم مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم است. حسینی در اولین دوره‌ای که یحیی سرمربی پرسپولیس شد (فصل 1391- 1392) به عنوان دستیار گل‌محمدی در پرسپولیس فعالیت می‌کرد.

1359