ناکام مطلق مثل سجاد شهباززاده

ناکام مطلق مثل سجاد شهباززاده

پایگاه خبری فوتبالی- روند ناکامی مهاجم فصل گذشته استقلال در هفته نخست فصل جدید هم متوقف نشد.

به گزارش فوتبالی، در یکی از دیدارهای روز گذشته رقابت‌های هفته اول لیگ برتر تیم هوادار میزبان مس رفسنجان بود. دو تیم در شرایطی که تغییراتی روی نیمکت و بازیکنان خود به وجود آورده بودند لیگ بیست و سوم را آغاز کردند و در این بین شاید یکی از مهم‌ترین تغییرات به سجاد شهباززاده مربوط شود که بعد از گذراندن یک فصل مطلقاً ناکام در استقلال تصمیم گرفت برای جبران مافات به مس رفسنجان برود.

این بازیکن که با وجود شرکت در تمرینات پیش‌فصل استقلال نتوانست برای فصل جدید تا آخرین روزهای منتهی به فصل جدید سعی کرد نظر جواد نکونام را به خود جلب کند موفق به این کار نشد و و به همین دلیل تصمیم گرفت به رفسنجان رفته و شاگرد ساکت الهامی شود. منتها او در همین اولین بازی رسمی با پیراهن تیم جدیدش هم نتوانست پرفروغ ظاهر شود.

ناکامی سجاد شهباززاده در هفته اول لیگ بیست و سوم این‌گونه رقم خورد که نه تنها رپی واکنش دیدنی علیزضا حقیقی مسلم ترین موقعیت گل‌زنی تیمش را از دست داد. بلکه در دقیقه ۷۱ با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد تا بدین ترتیب بازی هفته دوم مقابل پیکان را هم از دست بدهد.

حالا که نوار ناکامی آقای گل سابق لیگ برتر در امر گلزنی به بیش از یک فصل رسید باید دید تمهیدات خودش و ساکت الهامی برای خروج از این بحران چگونه خواهد بود.

6442