شوک به لیورپول؛ کایسدو فقط چلسی را می‌خواهد

شوک به لیورپول؛ کایسدو فقط چلسی را می‌خواهد

پایگاه خبری فوتبالی – مویسس کایسدو به لیورپول اطلاع داده است که فقط می‌خواهد به چلسی برود.

به گزارش فوتبالی، پیشنهاد 111 میلیون پوندی لیورپول، پنجشنبه شب توسط برایتون پذیرفته شد و قرار بود که کایسدو روز جمعه در تست‌های پزشکی لیورپول شرکت کند، هرچند این هافبک اکوادوری، امروز صبح، درباره این انتقال دچار شک شده بود.

به نقل از فابریتزیو رومانو، این هافبک 21 ساله، به لیورپول اطلاع داده است که فقط می‌خواهد به چلسی بپیوندد و این به معنای این است که این معمای نقل و انتقالاتی، بار دیگر یک چرخش دوباره داشته است و توپ حالا در زمین چلسی است. لیورپول بالاترین پیشنهاد این مزایده را ارائه داده است و از این بابت مشکلی ندارد، حالا این چلسی است که باید تصمیم خود را بگیرد و برای انجام این معامله پیشنهاد بهتری ارائه دهد. 

آبی‌های لندن حقوق بیشتر و جایگاه مهمتری در ترکیب تیم خود را به کایسدو پیشنهاد داده اند و از این بابت نسبت به لیورپول برتری دارند.

یورگن کلوپ در کنفرانس روز جمعه خود تایید کرد که پیشنهاد آن‌ها توسط برایتون مورد قبول واقع شده است اما بر این موضوع تاکید کرد که همچنان تصمیم نهایی با خود کایسدو است.

او در اینباره گفت:" به من گفته شده که می‌توانم به توافق رسیدن دو باشگاه را تایید کنم. باید ببینیم که تصمیم بازیکن چیست. آیا تست‌های پزشکی امروز انجام می‌شود؟ می‌توانم در این مورد چیزی بگویم، اطلاعی ندارم."

2102